3 timmars promenad och massa pluggning idag




Har precis blivit klar med pluggning till naturkunskapsprovet. Började typ kl halv 8, nu är kl 10, fyfaan. Helt slut i handen och i två fingrar. Nu har jag bara instuderingsfrågorna kvar, men dom tar jag en annan dag, pallar inge mer idag.

Imorse ringde Sandra o väckte mig. Drog mej ut sängen och gick upp på stan o mötte henne. Gick me henne över en timme, sen drog vi till skolan o jag hade lektion i en timme typ. Fick reda på mitt förrförra prov jag gjorde, MVG, yesyes :P Eftersom det bara va tre frågor på det va det jättesvårt att få ett MVG sa hon, för det va många som hade fått VG men det va oxå jättebra och dom skulle inte vara missnöjd. Men för att få ett MVG skulle man verkligen spika provet eller va hon sa, hehe lite nöjd ja blev då ;)

Sen efter skolan gick jag hem o mötte jekkan, åsså gick vi ut o gick me rajja längst pensionärsstigen. Det tog nästan 1,5 timme. Så sammanlagt räknade jag att ja gått ca 3 timmar idag, yes!

Nu är jag helt slut, spec efter min intensivpluggning ikväll.

Imorron väntar Swedenrock-kryssningen, ska bli sååå kul. Ska köpa massa cigg, öl o spriiiiiiit, mumma! Sen på lördag kanske det blir utgång i gävle, de va ju fan länge sen jag va ut på krogen nu. Ska nog passa på lite när sötSandra är hemma :)



.:Nyyyypan:.



Here we goooo






Kommentarer
Postat av: Sandra

SNAAAAART ÄR VI DÄÄÄÄÄR ;)

2009-04-01 @ 23:16:09
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0