Askul i fredags, o jag måste sluta shoppa!



I fredags kom Malin o hämtade mig kl 2, åsså åkte vi hem till henne o Pontus i valbo. Joel kom oxå dit, så vi grillade o drack lite härliga drycker innan vi for in till Gävle till rockweekend on tour på estraden. Va en underbar kväll, hade skitkul. Lyssnade på H.E.A.T, Mustasch, Dead by april och såklart missade jag de bandet som jag längtat som fan efter, Dia psalma. Vettefan va ja höll hus, jag blev packad o bara gled omkring. Lyckades bränna 300 spänn i baren på öl, och ölen kostade bara 29 spänn! De blir alltså 10 öl den kvällen, inte undra på att man blev så packad som man blev. Men jag har iaf inga minnesluckor, typ. Lyckades ramla baklänges ut genom en svängdörr inne på toan oxå, haha Sandra tyckte de va ganska kul ;) Bilder kommer sen, för Malin o Sandra har alla dom.

Va in till Valbo i fredags morse o handlade två par byxor. Sen idag va jag in igen och bytte dom ena till en mindre storlek, för hon o kassan sa att dom ger ut sig mkt. Lika bra att ta en mindre då, så ja åkte in o bytte. Dom är sjukt små, hoppas verkligen att dom ger ut sig annars kan ja inte ha dom :P Sen for ja in till Gävle idag oxå. Lyckades handla två linnen, två T-shirtar och en BH. Fan oxå, nu måste ja vara pank. Vågar inte kolla kontot, för då börjar jag nog grina =/

.:Nypan:.




Byxor från Vero moda och Gina tricot.



T-shirtar från H&M, linnena från Gina tricot. As-skön BH från Kappahl


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha inga minnesluckor? omg ;) Men det var roligt iaf. Tyckte själv att Dia Psalma var rätt dåliga, hehe.

2009-04-19 @ 22:09:35
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: madde

gaaah älska gina :D supersnygga kläder där, speciellt linnena =D

2009-04-20 @ 17:04:43
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nypan

Sandra: Haha neeh ja har inte det ;) Aha bra att dom va dåliga då, så missade jag inget ;)



Madde: Hah jag me, börjar gilla dom mer och mer. Linnerna är skitsnygg och asskön :D

2009-04-21 @ 01:17:49
Postat av: Sandra

Vart köpte du dom svarta trasiga byxorna?

2009-04-23 @ 22:17:17
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0