Booring och lite frågor :P



Tråkigt tråkigt kan man ha iaf. Men jag har varit duktig idag. Fick med mig Madde o Jekkan ut på en joggingrunda i trebo ;) Tog med oss hundarna och drog ut i elljusspåret o sprang 4,8 km. Well done us!

Nu ligger jag i sängen, försöker roa mig med något som vanligt, och naturkunskapsboken ligger bredvid mig, det har den gjort dom senaste timmarna. Jag orkar bara inte öppna den, orkar inte läsa, ne fyfan usch! Hoppas inte provet är nu i veckan, för då är jag kööörd! Har iaf spärrat mobilen nu, behövde nått diarienummer från polisen, så nu när jag har det så har jag skickat iväg ett mejl till halebop med lite uppgifter så dom kan spärra den. Plus har jag även räknat ut resegrejjs till deklararionen, så jag ska väl fixa iväg den imorron hade jag tänkt. Kommer få tillbax pengar på skatten tack vare reseavdraget, wihoo!

Hittade nå gamla frågor, när jag inte orkar plugga kan jag väl lika gärna svara på dom, lättroad som man är....


SENASTE PERSONEN SOM;

Sov i din säng - Ja det va väl Ante, men det va länge sen nu ;(
Såg dig gråta - Hm såg? Det vet jag inte, håller sånt för mig själv... Kanske ante, eller jag kanske har bölat på fyllen å. Kanske Madde, eller näe ja vet faktiskt inte...
Fick dig att gråta - Allt och inget... Massa jävla fucking tankar och saker, pallar inte...
Du gick på bio med - Bio? Kommer inte ens ihåg vilken film jag varit på. Men antar att det va Ante oxå...
Skällde på dig - Skällde? Hmm, kommer inte ihåg. Men det måste väl ha varit Ante, nått gräl vi haft..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;

Gråtit - Ja, kan nog räkna det till senaste 48 minuterna... That´s how it is these days
Kramat någon - Ja min hund Wilma
Pussat någon - Wilma! Eller jag pussade jekkan en godnattpuss på pannan igår när hon skulle sova ;)
Köpt någonting - Ja alldeles för mkt =/
Sjungit - Kan väl ha klämt ur mig nått bröl
Saknat någon - Ja ;(

HAR JAG;

Digitalkamera - Mm en som jag supit halvt sönder
Telefon på rummet - Mobilen och hemtele
Egen dator - Mm min älskade bärbara
Könssjukdom - Hoppas jag inte
Husdjur - Små stackars firrar, sen räknar jag Wilma som MIN! 
Bra kompisar - Mm wounderful!
Vem vill du fika med just nu - Fika? Om en öl räknas till det så vill jag ta en med Jekkan o Madde 

KÄRLEK OCH SÅNT;

Hur gammal var ditt äldsta hångel?  Ja runt 35 bast
och yngsta? Ehm 5 år yngre tror jag. Shit peddovarning nu?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En antar jag, dom andra va man väl inte riktigt kär i ,eller??
Vad tycker du om kärlek? Det gör bara ont 
Har du flashat/strippat nångång? Kan nog hända, men inte så sexigt som dom på tv, asg 
När kramade du någon sist? Wilma innan jag lämnade henne runt 8 ikväll
Saknar du någon speciell person? Mm alldeles för mkt
Har du svårt för att bli kär? Vet inte, känns som så nu iallafall, vågar inte lite på nån igen
När kysste/hånglade du med någon sist? Vet inte
Ångrar du det? Antagligen inte
När fick du senast en komplimang? Alldeles nyss 
Har du hånglat med någon av samma kön?  Haha oooo ja!



.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: madde

haha "hånglat med samma kön" HAHAHAH var det enda man gjorde på fyllen på djurvård :O ahahhahhaha

2009-04-20 @ 17:05:51
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0