En bra dag...



Idag känns det lite bättre än igår.. . Igår va en hemsk kväll, usch för sånna. Ante ringde idag och vi pratade igenom lite saker, tack hun! Allt har bara varit så jobbigt. Jag är ju van att vi inte träffats så mkt eftersom vi bor så långt ifrån varann, men nu har det gått 1½ månad och jag börjar inse att det är på dethär viset nu, att det inte är vi två längre =´( Men vi pratar fortfarande med varann och han betyder väldigt mkt för mig. Ändrade status på facebook igår från "Förlovad med Andreas ******" till "singel". Det gjorde ont i mitt hjärta, så ont.

Idag har jag inte gjort så mkt. Ringt skatteverket, sen ungomsmottagningen plus att jag har deklarerat och fyllt i avdrag för resor till och från jobbet, få se om jag får lite cash tillbaka. Sen kollade jag upp kryssning, skrev ett mess till jekkan att vi måste bara åka innan åldersgränshöjningen. Nån timme senare plingar det på dörren och hon kom hit. Så ringde vi runt lite o fixa ihop lite folk, så nu har vi bokat kryssning den 25 maj! 8 brudar blir vi som åker, fyfan vilket röj ;) Längtar som tusan.

I helgen drar vi till Sälen. Tydligen bartömning där, så vill du hitta mig kan du ju leta i baren, eller kanske nån snödriva utanför. För det är väl snö där nu??  Vi skulle ju på campingsemester, men sommaren är lång så vi tar det sen ist. Vi hinner med måånga husvagnssemestrar innan denhär sommaren är över ;)



.:Nypan:.

Hoppas vi får bättre lycka nästa gång med toaletten. Två sista gångerna har den ju pajjat, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0