Glad påsk!



Nu är de påsktider, yeey. Idag åker jag nog till ockelbo som det verkar och festar me jekkan. Sen imorron skulle jag få hänga me till hennes morsa i typ uppsala o käka påskmiddag me lite folk o så. Nubben är redan inhandlad så vi får en egen, asg. Sen åker vi nog tillbax till ockelbo efter middagen o fortsätter parta. Fiskar nog upp madde efter vägen oxå. Sen på söndag undra Emma om jag ville följa me ut på krogen, ja sa att jag va sugen igår, men då hade jag druckit och va inte så smart. Få se hur jag mår på söndag om jag pallar en dag till, isåfall blir det en 5dagars och det är väl kanske att ta i (ons-sön).

I onsdags drack vi lite bira och spela mario cart, det har ju blivit våran drog nu :P Hoppas aldrig jekkan lägger upp inspelningen på mig när jag spelar och är sjukt förbannad, hah fan va pinsamt.

Sen igår (torsdag) så va vi på systemet. Jag handlade för 550 kr, fattar inte hur jag lyckas. Handlade ju fan sprit, öl o cigg för 2000 kr på kryssningen. Nu är jag typ PANK =/ Men men det kostar att ligga på topp,haha. På kvällen så grillade vi kött på ballkongen, det blev asgott. Inte konstigt när det va jag som grillade, haha ;) Njöt vid grillen jag, en öl o en cigg sittandes på en stol o känna livet. Vi hade väl tänkt att ha lite mys hemma bara, men sen kom fia o linda över och dom fick med oss till Eightball. Där träffa jag "Böcker", de va länge sen. Hans polare va givmild och lät inte mig o madde sitta me tomt glas :P

Vi gick efter 2 när de stängde. När vi kom hem runt halv 3 drog vi igång grillen på ballkongen, haha shit va de brann. Sen grillade vi korv :P Gjorde även minivårrullar och vitlöksbröd. Snacka om lyxfyllemat ;)

Idag känner jag mig död, känns som jag vill sova bort hela helgen. Vet inte om jag börjar bli sjuk heller, känns som så. Tjock i halsen, ont i nacken, tung i huvvet. Men det kan ju även bero på annat, hah. Jekkan ringde nyss, hon lät inte så pigg hon heller :P

Nu ska ja pallra mig in i duschen så man känner sig som en människa igen. Ta´t lugnt i helgen o ha´t så skoj!

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0