illamående, gah



Usch ja mår så jävla illa, vet inte va ja ska göra.. Försöka somna eller gå upp o spy? Urk...  Man kanske har åkt på svininfluensan? För det är väl det som går nu på några ställen runt om i världen?

Imorron är det sista april. Planerar att åka till ockelbo, grilla o dricka ALKOHOLFRITT öl och vin! Den duuu, nu blev du förvånad va ;) Ska vara nykter med jekkan, det har vi planerat iaf. Sen är ju frågan om vi lyckas, men ja ska fan göra det!!  Om jag inte blir sjuk vill säga, jag mår fan inge bra nu alltså... Suck..

Nej undra om man ska försöka att sova.. Är så jävla less för att mina skolböcker är borta, nu vill jag fan inte göra prov imorron, SUCK!



.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0