Onsdag.



Började med att jag ställde klockan på 9.30 imorse för jag skulle upp och hinna träna innan jag skulle till skolan på lektion. Självklart somnade jag om och vaknade runt 11, suck! Va bara att hoppa upp och in i duschen sen dra iväg till skolan, ingen träning då int! Hade lite genomgångar och sen tänkte jag göra provet efter lektionen, men jekkan ringde och ville ha med mig till Ikea för hon skulle handla lite grejjer, så då struntade jag i att ha prov åsså följde jag me henne ist. Hon shoppade en jävla massa där, synd att grejjerna inte va till mig bara :) Jag köpte iaf 4 små växter med kruka som jag kan ha i mitt fönster, har ju inga levande blommor där nu. Sen åkte vi på dollar, där köpte jag nya gardiner, jekkan handla massa jävla gardiner hon me, tokbilligt ju, frågan är hur kvaliten är :P

Nu ångrar jag mej lite för jag inte gjort prov idag, nu måste jag till skolan imorron ist och göra det =/ Tänkte plugga nu ikväll så jag kan allt, men ja hittar inte böckerna =/ Har letat i hela lägenheten men dom är helt borta, jag måste ha glömt dom i Johans bil, fuck! Nu kommer ju provet gå pissdåligt, faaan.

Va in till Gävle ikväll och träffade Ante, va ett tag sen nu- Klump i magen- Vi åt lite, sen gick vi o fikade. Sen mötte han upp jonas och några till och gick o kollade på fotboll med dom, då åkte jag hem. Va rätt jobbigt i början att träffa han. Börja gråta några gånger när vi käka, fan va pinsamt inne på ett matställe! Gjorde så ont när han sa " Jag ser att du har förlovningsringen på dig". Jaaa ja kan inte ta av mig den, det känns ju som hela mitt finger är borta då ju =´( Men sen tog jag av mig den, för han hade inte sin på sig heller. Nu ska jag aldri mer sätta på den igen, måste försöka att hålla mig iaf. Fan hur jag håller på, men det gör så jävla ont. Jag vet att vi inte e tsm längre, men det känns så jävla feeel. De gjorde ont i mitt hjärta att se att han inte har nån ring längre, men jag måste inse, det är inte vi längre. Fan jag tror jag har blivit sjukt känslig, börjar böla så fort ja tänker på saker. De gick bättre efter en stund när vi suttit ett tag, då kunde vi snacka som vanligt typ.. 

När jag kom hem mådde jag illa av allt, så jag hämtade Wilma och gick ut o sprang med henne nästan i en timme. Spang bort till kyrkogården till graven och "hälsade på" Anny och Uno. Anny va min gammelfarmor och gick bort hösten -06. Saknar henne så fruktansvärt, jag va hos henne nästan varje dag förut när hon levde. De va jävligt skönt att springa, jag gick nästan ingenting på en helt timme :) 

Nu ska ja lägga mej ner och dö och försöka sluta tänka på allt, allt är så jävla jobbigt.
Love


.:Nypan:.


Den enda som lyser upp min tillvaro just nu... Världens bästa Wilma på alla sätt och vis!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0