Party ikväll, damn



Jag o jekkan som skulle hålla oss nykter ikväll, det hade vi ju fan lovat varann! Sen ringde Malin och skulle supa i ockelbo o drog me jekkan. Då kunde ju inte jag hålla mig heller, så nu blir de troligen party för mig med. Väntar på att mallan ska hämta upp mig, sen drar vi på bolaget och sen till ockelbo. Ska grilla hade vi tänkt, sen får vi se va som händer...

Shit vilket nice väder det är ute alltå, helt sjuuukt. Måste ut o handla lite sommarkläder, alla jag har är så stora =/ Hade ju prov i naturkunskap idag med. Det gick så jävla bra :D Så de gjorde inget att jag har tappat bort mina böcker och att jag inte kunde plugga igår, de gick kanon endå =)

Ha de så skoj ikväll allihopa, vi kanske syns i dimman ;)


.:Nypan:.















Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du super!

2009-04-30 @ 16:09:59
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-30 @ 16:12:24
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0