Sääääälen, jag vill dit igen!!!



Tänkte skriva lite om våran uuunderbara helg i Sälen.
Åkte med Jekkan och hämtade Helena i typ uppsala i torsdags. Drog till Ockelbo direkt och åkte till Cissi o Samuel och grillade o drack öööl. Lära ju grunda lite för helgen ;) Sen på fredagen börja vi dricka så fort vi vaknade, satt på Dennis o Evelinas altan och njöt i solen, sjuukt skönt väder. Sen kom Ragnar och Jimmy och hämtade oss åsså drog vi till Sälen. Partade när vi kom upp vid stugan, hade assköna grannar :P Sen drog vi till "högis" och festade loss. Helena söp omkull och ramlade tydligen ihop bakom min rygg utan att jag märkte det, plus att vakterna kom och la henne i framstupa sidoläge och tog puls, hahaha klockrent! Hon säger att hon hörde och så, men hon kunde inte röra sig, hah fyfan va kul. Jag gled omkring överallt, tappade bort mina vänner lite då och då men jag hittade nya. Nån tog med mig genom nå korridorer åsså hamna vi på nå liveband där det va asmkt människor. Efter ett tag drog ja tillbaks till baren och discot, men ja hittade ingen jag kände så jag tänkte gå tillbaka till livebandet. Jag gick o gick därinne överallt, men ja hittade aldrig tillbaka =/ Efter det är det rätt svart, kommer inte ihåg nått mer faktiskt. Men jag vaknade iaf upp i våran stuga, tur va väl det :P

Sen på lördagen vaknade vi rätt tidigt. Började dricka direkt så inte baksmällan skulle komma ikapp oss. Låg ute i solen och steeekte, så jävla härligt. Sen bastade vi i våran stuga. HELA 42 grader kom vi upp i, hah de va nå fel på skiten. Efter det drog vi på afterskin, fyfan va jävla kul det va, o vilket röjj! Synd att vi kom dit så sent, missade ju typ allt =/ När de stängde drog jag o Jekkan vidare på stugrunda, gick in till alla stugor som va öppen o festade, så jävla nice :) Alla är ju så sjukt trevliga, förutom bögfesten jag o helena hamnade på en sväng ;)

På kvällen kom ****** och börja bråka med mig, suck! Han va dryg o dum från första stund. Det slutade med att han slängde mig i golvet, pajjade mina kläder och halsband o så. Tack o lov va vi i grannarnas stuga då där 8 grabbar bodde, så en kille dängde ner honom och gav honom ett blåöga. Sen slängde ****** ut mig från våran stuga o jag fick inte gå in eller bo kvar, MOGET. Det resulterade i att jag gav honom en fläskläpp, förlåt man ska inte slåss men fan du va ju så jävla taskig!!! Well well efter dedär bråket som va sjukt onödigt så flyttade jag upp till grannarna, sen partade vi vidare. Drog på "högis" och hade jävligt skoj =) Mitt minne är även suddigt från då men ja vet iaf att de va jävligt skoj. Sen när de stängde blev de efterfest ofcourse ;)

På söndagen knäppte jag en 7.0:a till frukost, mumma det!  De va meningen att nån annan skulle köra hem, men så blev de ju inte. Jekkan satt bara o spydde på vägen hem så jag lära köra, gah! Fyfan va drygt det va, och jag hade nog ganska många promille i mig då, inte bra inte bra! Tack o lov kom vi hem helskinnade.

Nej fyfan ge mig en sån underbar helg igen, de va sjukt kul. Nu längtar jag till nästa vinter, då ska ja BO på afterskin! :) Träffade även en kille på afterskin och det visade sig vara sångaren i Ebba Gold, dom hade spelat där tidigare. Fick hans nr och skulle ringa o festa med dom på lördagkvällen, men det glömde jag bort och de blev inget =( Men ja har ju nr:et kvar, så man kanske ska ringa när dom spelar i gävle :P Sen har haft haft sån sjuuuk träningsvärk i HELA kroppen, sjukt nog när vi inte ens åkte bräda eller nått, hah! Kunde knappt röra mig i söndags och igår. Så går det när man partar hårt ;)

Nej fan nu måste jag plugga lite, har prov i "hud, skelett och muskler" imorron, och jag har inte pluggat ett piss på nån vecka, fuck! 

.:Nypan:.



 
Jäsigt o solen på lördag morron




Tiiidigt på morron och jag har nyss vaknat, ser ju fan asfull och typ vindögd ut, hahah




Jekkan på afterskin, hon mådde braaa! =)


 

Helena o Jekkan mådde bra på afterskin o solen och med öl i hand





Kommentarer
Postat av: madde

fy farao vad jag saknar er asså :/

2009-05-20 @ 21:18:06
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0