Shopping i Valbo today



Va in till Valbo idag för att inhandla lite kläder. Hann inte gå så jättemkt men köpte iaf två tröjjor, ett linne, massa jävla underkläder för de va tokbilligt, sen svart nagellack och lite vax så man kan bli len om kröppa :P Ska nog in imorron bitti igen och leta jeans, rätt skoj nu när man kommer i dom och kommer i bra mkt mindre storlekar än förut :D Provade några idag men jag va så stressad att jag inte hann känna hur dom va typ, hah. Måste in igen o fortsätta prova lite..

Imorron är det Rockweekend on tour som står på schemat :D Malin kommer o hämtar mig kl 2. Då bär det av mot Valbo åsså blir det grillning o öl på ballkongen, sweet ;) Sen åker vi till Gävle o lyssnar på bland annat H.E.A.T, Dia psalma, Mustasch, Dead by april mm, tjohoo it´s gonna be fun ;) Ge mig bra väder bara!

.:Nypan:.



Du gör mig så fruktansvärt glad, men endå lessen emellanåt....




Kanske inte den bästa bilden, men men de visar ju lite va ja köpte iaf..







Kommentarer
Postat av: Madde

åh vart köpte du dessa kläder? i vilken butik alltså? det gula linnet var juh supersnyggt :O

2009-04-18 @ 12:22:51
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nypan

Den lila va inte assnygg men kostade bara 60 spänn så jag köpte det endå, på kappahl, hah. Den svarta är mkt snyggare i verkligheten, den köpte jag på lindex. Shit är det kärringvarning på mig nu? :P Det gula linnet på gina tricot, assnyggt o asskönt :) Alla trosor köpte jag på lindex oxå, bara 9.90 kr st så jag röjde hela stången :P

2009-04-18 @ 13:45:04
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Madde

men fy fan va duktig du är !!! haha GRATTIS !! hur fan har du gjort då? själv skulle jag vilja gå ner 15.. men det går sakta men säkert :) hehe



nej kappahl och lindex har fina saker faktiskt. iaf vissa plagg hehe.



hahaha ja jag kommer nu och städar då ;)

2009-04-18 @ 14:20:29
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: ja, det är juh lätta saker att göra som tydligen gör stor skillnad ;) Jag ska verkligen starta riktigt nu.. vara extrem med mig själv.. mot mig själv haha! Nu ska jag verkligen klara detta haha! är less att se ut som en äcklig fettklump typ haha xD



och nej du skrev inte med mitt inlägg ;)

2009-04-19 @ 12:58:43
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0