Skavsår under ögonen...



Fan va de svider, har typ skavsår under ögonen. Vätskebrist? Pratade nyss med Ante i typ 1 timme o 20 min, bölade mest hela tiden. Kan inte hjälpa det, men det är så sjukt jobbigt alltihopa. Pratade igenom massa saker, igen. De finns ju hur mkt som helst att säga, tar aldri slut. Jag som egentligen hatar att prata i telefon, men det finns en som jag kan prata med huuur länge som helst, och det är du Andreas. Sorry om jag gråter mest hela tiden, men du förstår ju varför så..

Idag gick jag upp kl 10, ställde mig på träningsmaskinen i 30 min. Fan va svettig man blir alltså, sköönt! Sen duschade jag o gjorde mig iordning och drog till skolan o hade naturkunskapslektion. Efter det åkte jag me farmor o farfar till valbo. Hjälpte farmor när hon skulle handla kläder, utan mig hjälp skulle hon inte klara sig, det har hon sagt sj :) Hon fick iaf med sig skitmycket kläder, nu kan hon inte klaga på att hon aldri har nå kläder, haha.

Sen ikväll så jag har röjt bort lite kartonger o skit i mitt rum och bärt ner till förrådet. Skönt att rensa bort det från rummet, är tillräckligt trångt endå utan dom. Sen gick jag till Mutteläään (madde) o kikade på tv.

Hade tänkt att ja skulle göra 100 situps nu, men det är arkiv X på tv och jag vågar inte sätta ner fötterna och sen lägga mig på golvet ifall de ligger nån under sängen =/ Ja precis sådär fjantig är jag! Vågar inte ens gå på toa på natten ibland, ligger hellre pissnödig fler timmar än går genom mörkret. Får för mig att det alltid står nån bakom ett hörn och hoppar fram när jag kommer. Gah sjukt jobbigt. Stackars ante fick alltid följa med mig på toa eller in i köket förut, men snäll som han är gjorde han alltid det, ibland me ett suck :P 

Nej nu ska ja våga mig ner på golvet o göra situps, sen läsa igenom mina anteckningar till provet. Längtar till helgen, då blir de sääälen!


.:Nypan:.









My heart is filled with sadness,
And my eyes are filled with tears.
At different times throughout the day,
I find I'm missing you.

And I wonder if, perhaps a bit,
Maybe you miss me too.
I miss you in the shower,
When I'm in there all alone.

And when I want to hear your voice,
And call you on the phone.
When I check my e-mail
And find there's nothing there.
I can't help it that I worry,
And I put you in my prayers.




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.sjalvmord.com/#levbeg

rolig sida

2009-05-06 @ 22:04:23
Postat av: Anonym

hmm konstig sida

2009-05-06 @ 23:22:13
Postat av: Nypan



Dendär sidan har jag vetat om läänge.. Rätt rolig chatt har dom oxå ;P Finns många fler sånna sidor oxå!



Moget som fan att så många är anonyma här. Fjantigt att inte våga stå för sina åsikter!

2009-05-06 @ 23:24:53
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0