Tisdag.



Jag ska uppdatera om helgen lite senare, nu hinner jag inte för ja ska jäsa lite i solen innan jekkan kommer o hämtar upp mig. Ska upp på stan o kika om vi hittar nån present till jimmy, det är så sjukt svårt att handla presenter åt killar, ångest varje gång!

Köpte ett par byxor som slutar vid knäna i slutet på sommaren förra året. Jag hann aldrig använda dom för det blev kallt ute. När jag köpte dom så va dom jättetrång och jag fick knappt igen dom. Letade på dom idag o fyfan va stor dom är =/ Kan typ dra ut 1-2 dm i midjan, gah! Tur det finns snörning! Men ganska drygt för dom är som en jävla säck, men jag kan ha dom här hemma o gå omkring i.

Nej nu ska ja ut i solen en sväng

Häääääj







Nobodys wife...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0