Tryckt tre big mac och en meny ikväll, fuck!



Fan fan fan. Hade nå rabattkuponger kvar från donken som jag fick hem i brevlådan för ett bra tag sen. Lika kuponger som Rutan hade fått, som vi använde upp på våran bakisdag efter tranan förut. Jag, Jekkan o Madde använde en varsin idag (köp en meny och få en likadan hamburgare gratis). Jag käkade upp mina två bigmac och en meny. Sen käkade jag upp Jekkans big mac som hon inte orkade, för annars skulle hon slänga den, hurfm! Snacka om att jag har ångest nu! En big mac innehåller 495 kcal (om ja inte minns fel), och jag tryckte 3 st, gah!  PLUS strips, massa ketchup och en cheddardip. Lite nyttig va jag iaf som tog en juice ist för cola, yes!

Har även varit till polisen idag. Anmälde min mobil stulen, inte nån som sett röken efter den =/ Så nu ska jag snart spärra den! Du som har den kan ju lämna in den till polisen, för du kommer endå inte ha nån användning av den snart, om du inte slängt den i nå dike eller nått redan. Suck, orka me sånnadär människor, fyfan!

Sen va jag till arbetsförmedlingen igen. Måste få påskrift varje månad så jag får nå cash från försäkringskassan. Japp man är ju en sån som lever på bidrag nu för tiden, kanske era skattepengar till och med eller va pengarna nu kommer ifrån.. (?) 

Nej nu måste jag plugga lite. Tror jag har prov imorron. Nu ska jag sjunka ner me mina anteckningar om matspjälkning och hur njurarna fungerar. Yeeeah! Förrästen så har jag kollat upp två skolor som ja kanske ska söka till. Sophiahemmet i Sthlm eller högskolan i Uppsala. Vem vet vart vingarna bär.

Peace!
.:Nypan:.




I´m loving it!







 

Kommentarer
Postat av: Rut

Fy fan! Snuskhummrar, så skulle jag ALDRIG göra, smälla i sig hamburgare på det där viset..! ;P

2009-04-08 @ 17:03:49
URL: http://rutanshundar.cybersite.se
Postat av: Nypan

Haha yeah right att du inte skulle, du är ju min svullstkompis ibland ju! ;)

2009-04-08 @ 17:29:19
Postat av: Malin S

va tråkigt med mobilen din. Jobbigt när man blir av med mobilen sådär, förstår inte hur folk bara kan sno andras grejer så.

Hur mycket har du kvar i skolan då? När är sista ansökningsdagen?

Är det något speciellt du vill specifiera dig på?

2009-04-08 @ 22:09:29
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Malin S

*specificera

2009-04-08 @ 22:11:17
Postat av: Malin S

ja det var intressanta inriktningar du funderar på:)

Men om du bara har en kurs kvar är det väl klart du ska göra en ansökan:)Ska du bara ta det lugnt i sommar då eller?

2009-04-09 @ 13:54:16
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Rutan

Ja.. jag ska inte sticka under stol med att jag gillar att svullsta donken! Man får svulsta, dock inte så ofta tror jag ;P



We love Mcdonalds! :)

2009-04-09 @ 15:53:08
Postat av: Zanna

Hur tusan får du i dig 3hamburgare + strips? o.O

2009-04-13 @ 21:04:09
URL: http://zaaanna.blogg.se/
Postat av: Nypan

Hah jadu jag vet fan inte hur ja lyckades, men det gick på nått konstigt sätt. Men ja gör nog aldri om det, hade sån ångest efteråt.

2009-04-14 @ 00:11:26
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0