Uuunderbara påskhelg på Obo camping :P



Hade en helt sjukt underbar helg på Ockelbo camping med Jekkan, och Madde kom på lördagen oxå :) I fredags packade vi alla grejjer och for till Ockelbo o hämtade Jekkans husvagn. Allt gick så sjukt bra, inget krångel alls. Åkte till campingen o ställde upp vagnen. Fick igång el, värme o allting, inte nå krångel alls trots att det va första gången vi koppla ström o skit, wounderful! När vi checkade in så frågade tanten om lite uppgifter. "Adress" ? Ehm ja finnstigen sa Jekkan. "Ö jaha, i Sandviken då eller"? sa tanten. Njaaeh här i Ockelbo svarade Jekkan o jag kunde inte hålla mig utan börja skratta. Då undra hon va fasen vi gjorde i Ockelbo o campade. Njah skönt o komma hemifrån kläckte Jekkan ur sig. Haha dom måste trott att vi va helt dum i huvvet. Sen kikade hon in i baksätet på våran bil, åsså ändrade hon min lite grann. Shit tänkte jag o kollade bakåt, där va det typ 7 systemkassar och en låda öl. Då fråga hon lite småsurt om vi tänkte dra dit nå gäng o ha fest, för de fick vi inte för det här va en familjecamping! Å skulle vi göra det o föra liv och busa så skulle vi bli polisanmäld, för så hade hon gjort med några andra ungdomar förut. Shit tänkte jag, dehär bådar inte gott. Då fråga vi om vi inte ens fick dricka några öl. Joo visst sa hon, här är ingen nykterist utan vi är smålullig mest hela tiden. Ehm okii wierdo!

Packa upp stolar o bord, drog igång lite musik, knäppte en öl o satt oss o njöt av tillvaron och sen grillade vi lite grann. Efter ett tag kom lite folk o partade i vagnen med oss. Sen drog vi iväg på fest, sweet! På lördagen va det strååålande sol och vi satte oss utanför vagnen direkt vi vaknade, knäppte en 7.0:a cider och solade. Satt i bh och minishorts, sooo nice! Fick lite färg, mest röd, jag har svårt för o bli brun. Sen runt två häntade Johan och Fia oss åsså åkte vi till Jekkans morsa som bor typ i uppsala och käkade påskmat o drack massa nubbe. Va där några timmar, sen drog vi hem igen. Hämtade Madde efter vägen, åkte till vagnen i ockelbo o fortsatte. Sen blev vi bjuden på party inne i själva huvudbyggnaden på campingen. Där var det allsång och dragspel med gamlingarna, haha so fun :)  Sen drog jag vidare på lite efterfest, blev rätt packad, kan ju inte bli annat än det på dina groggar! :)
 
Vakna upp på söndagen, sov till typ 5 på eftermiddagen, gah. Då kom madde och jekkan o hämtade mig för ja somna där jag va på efterfest. Åkte o städade ur vagnen, sen drog vi hem den till Jekkan igen. Behövde ju inte åka direkt långt om jag säger så, typ 4 km :P

Ja just ja. Nyckeln till hela campingen försvann på fredagen. Jag skyllde på jekkan för hon låste bommen på fredagen när vi drog på fest. Det va nyckeln till toaletterna, bommen, huvudbyggnaden och allt. Letade som tokar på lördagen hela söndagen, men vi hittade den aldrig. Gick me svansen mellan benen till "tanten" och berättade att vi tappat bort den. Då blev hon jävligt bekymrad och sa att de skulle bli skitdyrt för oss eftersom det handlade om närmare 120 nycklar och massa lås som skulle behöva bytas =/ Gaaah jag orkar inte! Efter typ en halvtimme sa vi att vi skulle leta en sista gång innan vi skulle åka. Letade överallt, i vagnen och bilen. Sen kikade jag i min handväska, den som jag har haft med mig hela helgen! O vafan ser jag längst upp typ, JO NYCKELN! Haha fyfan va pinsamt det va att säga det, men en jävla lättnad! Jag blev totally dumförklarad, inte så konstigt :) Och det va inte alls jekkan som tappat bort den som jag sa, utan de va ju jag sj min blonda fan. Hon måste ha gett mig nyckeln på fredagen när hon hade låst bommen. Aja skönt att vi hitta den iaf.

Jag som tänkte ta det lugnt nån helg nu och vara nykter. Ist ska jag på rockweekend on tour i Gävle på fredag, sen på lördag ville Emma att jag skulle hänga me på kryssning. Sen stanna hos henne i sthlm och gå på hårdrockskaraoke på söndag på the anchor inne i stan. Ehhhm nykter helg, joo vars! Få se hur de blir me kryssningen, inget som är säkert än.

Peeace!
.:Nypan:.



Nyss kommit fram på fredagen och packat upp. Musik, öl, chips, cigg och sill, haha!




En jäsig Jekkan utanför vagnen fredag kväll




Jäääsigt




Fredag kväll när vi packat upp allt




Härlig start lördag morron innan bakfyllan hunnit ikapp oss



So sweet :)




Hah här ser man ju lagomt smal ut, asg. Skönt va de iaf :)



I bilen påväg till/hem från Jekkans morsa. Soo cute med matchande brillor o allt, haha




Tjohooo




Hell yeah! Den bjuder jag på ;)




Jekkan o Börje sent på lördag natt. Sjukt snygga i Maddes(nu jekkans) sexiga badmössor ;)




Rätt sliten på lördag natt. Kolla in min snygga bränna oxå, lite "färg" fick jag ju iaf, asg :P




En sliiiten Madde dagen efter ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

men kvinna.. du har juh gått ner hur mkt som helst :O haha

2009-04-18 @ 12:36:26
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nypan

22 kg ;) Rätt happy over that. Nu är jag snart redo för beach 2009 :P

2009-04-18 @ 13:47:20
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0