Wihoo nu bär de iväg



Sitter o väntar på att Jekkan ska komma o hämta upp mig. Vi ska åka till typ uppsala o hämta upp Helena, sen drar vi till ockelbo och grillar o dricker öööl ikväll :) Sen imorron drar vi till Sälen och har en lååång fest till på söndag. Ska tydligen bli bra väder så det känns uuunderbart :P In flames ska ju spela, men ja tror inte ja ska gå. Dom ska spela på eftermiddagen om jag fattade rätt, not så fun! =/

Idag har varit en underbar dag. Strålande sol, jag har varit upp på stan o grejjat lite. Sen hem, packat, brännt skivor, lagat mat mm :) Nu måste jag fixa det sista innan hon kommer.

Ciiiiao


.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då ska du bara skriva ett inlägg om att du är med! :)

kram

2009-04-27 @ 20:51:33
URL: http://topsh
Postat av: Anonym

Okej, då ska du bara skriva ett inlägg om att du är med! :)

kram

2009-04-27 @ 20:51:43
URL: http://topshops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0