2 <3



Efterniddagen/kvällen har jag spenderat hos linda. VI har suttit o väntat på grabbarna typ 7 timmar, gah. Vi är rastlös som fan, men dom kommer alldeles strax. Partyparty or not? We will see.

2 månader <3



Pratade ned Malin igår. Önska jag kunde göra mera för dig än jag kan o gör just nu. Finn här jämt, det hoppas jag du vet!Alla tankar til dig gumman <3



jag är lycklig, lycklig som fan....jag svävar ovan molnen,o idag är dom vita o inte lika svart som dom brukar. snälla låt det hålla i sig, i need it
wounderful






Kommentarer
Postat av: Malin S

Skönt att höra att du mår bra:)

2009-08-27 @ 22:37:35
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Fia Sjöberg

Hur kan du nämna mig i dina komentarer som jag ens inte har skrivit ? och göra värsta grejjen av Danne ? jag har gått vidare och skiter totalt i det dära iallafall .. förstår inte varför du drar upp den nu ?? det var lixom över 6 månader sen .. och skulle vara snäll om du lämnar mig utanför det dära nu så jag kan fortsätta må bra, för jag vill inte ha någonting med han och göra länge eller bli kopplas till han längre :)

ha det bra / sofie

2009-08-28 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0