Dracracing i dalarna i helgen



I helgen åkte jag med jimmy, hans mamma o hennes kille mange till Orsa (våmhus) i dalarna. VI sov hos jimmys mormor o morfar hela helgen. På fredagen festade vi lite grann. Jag o jimmy fixa skjuts och åkte till mora en sväng, hälsade på några som han kände sen åkte vi hem igen o sov.

På lördagen åkte vi till ett flygfält utanför orsa där det va dracracing, de va riktigt skoj ;P Fan va fräsha bilar folk har, god damn! O fyfan va fort de går. En bil åkte 402 meter på 08.25 sek, det är sjukt fort! Vi va där o kollade och drack öl hela dagen, vi kom inte hem förrän 9 på kvällen. Då käkade vi kräftor och så. Sen fixa jimmy skjuts så vi åkte iväg till mora. Vi gick på en krog som heter wasa där, vi hade jäkligt skoj ;P Vi blev packad som fan, jimmy blev aspackad. Sen när vi skulle hem hade vi ingen skjuts. Lite där emellan censurerar jag för det kan ja inte skriva om, men sen dök en bil upp och de va nån jimmy kände så hon skjutsade hem oss till våmhus igen. Fulla som kastruller, fast jimmy va värst, gick vi in o la oss..

De va en nice helg, kul o göra nå annorlunda. Igår kväll(söndag) slappade vi bara. Sen kl 1 ungefär åkte vi in till gävle med john och gick på ett ställe på söder och spelade biljard till lite efter kl 2 på natten. Fan jag spelade mkt bättre när jag vas full, igår gick de inte lika bra ;P Men de va isf skoj, det är ju huvudsaken. Efter biljarden åkte vi hem till viken igen, la oss i sängen o kikade på film som vi somnade till..

.:Nypan:.







En snabb bil i starten av loppet som va 402 meter


Hej va de går ;P



Jag o jimmy kollar på bilar, dricker bira o äter korv.



Snygg lackering



Nice ;P



Fräch bil!



Jag o jimmy bakis på söndagen innan vi skulle åka hem. Rasken o jimmys mormor
gjorde oss sällskap på gräsmattan.



Sonnys lilla motoscross eller va det va gick sönder så grabbarna
mekade lite med den innan vi drog hem. Dom fick iaf igång den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0