empty...



nu sitter man här igen, tårarna rinner som fan.. är jag lycklig eller olycklig? jag vet fan inte.... just nu är jag inte lycklig iaf, allt känns fucked up och bara skit! jag ska ju börja se saker på ett annat sätt och inte sitta o grubbla på all skit. Och vad är de första jag gör, jo precis helt jävla tvärt om.

fan fan fan vet inte va jag ska göra..  det är ensamt när du inte är här..



Jag är ensam hemma i jimmys lägenhet ikväll, vet inte när han kommer hem, hoppas det går fort. Så tomt o ensamt.. Det är då jag blir som jag blir, tänker för mkt, plågar mig sj, gråter utan hejd.. Gah blir tokig snart! Och inte kan jag berätta för nån om allt, för dom skulle tycka jag va helt puckad.

Nu ska ja ut på ballkongen o ta en cigg, titta ut i det tråkiga mörkret o dämpa ångesten lite grann.

.:Nyp:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0