måndag.



Eller är de tisdag? Hm det är nog fan tisdag. Jag blir galen på att gå hemma, jag har ingen koll på dagarna. Idag har jag sovit, sov till typ halv 2. Sen kom jimmy o adde hem efter dom varit på stan o fixat lite grejjer. Vi drog ner på jensas o käka kebabtallrik, de va skitlänge sen jag åt en sån. Den satt som smort i magen, gottigottgott va det.

Mi´na blogginlägg längre ner har cp´at sig. De är stor text plus en annan färg runt dom, fattar ingenting. Jag har inte gjort nån ändring för att dom ska bli konstig. Men dom senaste inläggen blir som vanligt, fattar nada... Nån som vet va som kan va fel kan ju lämna en kommentar.

Nu ska jag, ja lyssna på lite musik o ja jag vet inte vad. Skulle behöva damma här hemma, men jag har fan ingen lust, usch. Har inte ork till nått. Dammsög igår, det behövdes verkligen om man säger så.

.:Nypan:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0