Tranan igår


De blev så att jag åkte på tranan i bollnäs igår endå. De blev jag, fia, jekkan, sandra olsson o camilla som åkte, trevlans trevlans va det ;P Vi åkte tåg in, sen hämtade robert oss inatt. De blev lite food på max i bollnäs innan vi åkte hem, nam nam! Blev lite fuller igår faktiskt, kanske inte konstigt när vi drack tequilarace precis när vi kom in på krogen. Ja tror jag o jekkan drog tre st irad. Sen snurra de till lite. Tequila är nått jag blir klappkanon av om ja dricker för mkt, måste hejda mig lite med det ;P

Idag tänkte jag ha en slappdag i sängen. Kanske drar på gymmet sen, de skulle behövas. Har faktiskt varit på gymmet måndag o tisdag denna vecka. Jag har träningsvärk i mina ben o mage sen i måndags, men nu börjar de gå över lite. De ska kännas att man lever.

.:Nypan:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0