Alive



Yes jag lever, ja dog inte av vaccinet som jag fick för en vecka sen. En grejj, i tisdags satt vi 5 st & 2 hundar hos jimmy o adde i bj, drack lite öl, lyssande på jättelåg musik och hade trevligt. Helt plötsligt kommer polisen, vi fatta ingenting. Dom kom upp i lägenheten och sa att nån hade ringt o klagat över att vi hade fest. Fest, what? Ser det ut som fest eller hör ni nån musik undrade vi. Nää sa dom, men ni kan ju ha sänkt musiken nu när vi kom. Ööö näe vi har inte rört nånting! Sen stog dom där o gnällde o sa att vi måste ju ha levt om eftersom nån hade ringt o klagat. Men vi fatta fortfarande ingenting. Vi pratade knappt med varann, tre satt o höll på med datorn, hundarna låg o gnagde på ben...Det låter lixom mer om man sitter o kollar på film än vad vi lät i tisdags. Men vi vet vem som har ringt, det är grannen under, han är helt cp.

Iallafall så åkte dom tillslut. Sen va jag o jimmy in på sandvikenhus igår och skulle lämna hyreskontraket. Då säger hon att hon inte tänker skriva på kontraktet för polisen har ringt. Öö okeej! Sen kom det in en till man där så satt vi och snackade ett tag och förklarade hur de låg till. Jag och jimmy har inte ens varit i bj sen i oktober, vi har sovit och varit hemma hos mig. Tillslut efter mycket tjafs skrev hon iaf på kontraktet. Men nu har dom tydligen ringt idag och ska ha möte med oss imorron, vafan kan de handla om då? SUCK! Fan jag är så less på livet, tamefan ALLT går emot mig känns det som, allt!

Jaja. Igår va jag ute me wilma och gick en kvällsprommis på en timme, kallt men skönt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen bege mig till bj och hjälpa dom med lägenheten, den ska plockas ur o städas ur.


.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0