Bingolotto



Håller på att spela bingolotto med älskling. Va nära på att vinna men icke sa nicke, sån tur ska man inte ha. Jag skulle ha nr 14 för att vinna 100 000kr möbler, ist kom nr 15, 1 & 4, skitkul, NOT! Sen va jag ett nr ifrån att vinna 1000kr. Jimmy va ett nr ifrån att vinna en utlandsresa. Men nej nej här blir man kvar i kalla sverige, fattig o jävlig.

Idag har lägenheten städats klar plus städbesiktades, den va ren o snygg, inga anmärkningar på fusk där int ;P Hon öppnade inte ens ugnen eller ett enda skåp nånstans, jag som slitit o gnuggat på varje mm som fan. Då har man ju kunnat fuskat, hah skoja :P Sen lämnade vi in nycklarna till lägenheten i bj så nu är den väck. Trodde aldri vi skulle bli klar i tid men de gick :) Efter de åkte vi till farsan o hämtade en släpvagn med grejjer, sorterade dom sen åkte vi till soptippen i sandviken. Va även in på lindex på stan o köpte svarta benvärmare, plus va jag in på önska o köpte en svart snygg diskmedels"pump"(?) :)  Har varit till nya lägenheten två gånger oxå. Såg att tapeten i köket va asful så jag har tvingat brorsan att tapetsera där oxå :D Han gick med på det om vi gjorde ett byte. Han tapetserar köket om jag gör rent hans grymt skitiga ugn. Gah mera städning, suck. Men men hellre det än att tapetsera själv så det är bara att gå dit o börja slita med hans ugn oxå. Va i o köpte ugnsrengöring idag =)

Imorron blir det fest, har inte bestämt vart jag ska bara än bara men nånstans blir det.

.:Nyp:.








Kommentarer
Postat av: Malin

GOTT NYTT ÅR!!!VI SES ÅR 2010!!!!

2009-12-31 @ 16:55:20
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Lars-Göran Wadén

Nu är det melodifestival i Sandviken.

http.//www.livetrullarvidare.blogg.se

2010-02-10 @ 23:50:48
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0