En lugn lördag



Verkar bli en lugn lördag, tråkigt på ett sätt, skönt på ett annat. Idag har vi varit till bj och sålt en hylla som jimmy hade, de kom en tjej från gävle och köpte den. Sköt även lite luftgevär på lite allt möjligt i lägenheten, heh. Sen åkte vi till prix(numera coop tror jag) för att köpa lite mat. När vi skulle gå ut såg vi en stor nalle och en stor skön filt på jysk som vi bara lära köpa. De va exptrapris, de gillar ju jag vet ni :P Nallen kostade 100kr(hade kostat 249kr). Filten kostade 150kr(hade kostat 199kr). De kommer passa utmärkt i våran stora soffa sen :D Filten är aapskön och svart, riktigt mysmysig! Nallen myste jimmy med under filten medans jag stog i köket, hah sötnöt.

Ikväll har jag lagat mat åt mig och min herre. De blev gott som saatan. Vi åt så vi höll på o dö. Jag stekte schnitzlar (stavning??), skar potatis i klyftor och tillagade dom i ugnen med hackad vitlök, olja, salt och olika peppar. Sen stekte jag färska champinjoner och lök. Plus ärtor och beasås. NAM NAM säger jag bara.


Min dator har blitt cp, funkar inte att föra över bilder via bluetooth nåmer. Tänkte visa bilder från igår i högbo, och på våran söta nalle. Få se om jag pallar leta fram sladden senare så ni får se..

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0