Flyttstädning



Vi städar, städar o städar i jimmys lägenhet i bj, nu är de bara golven kvar sen är vi äntligen klara! Igår städade vi hela dagen, plus hela dagen idag, puh. Jag är så sjukt trött o sliten nu. Igår kväll gick vi över till terbe o richard och käkade tacos och drack grogg. Vi fyra blev rätt packad så vi sov över där tills idag.

Vi har även varit med lite grejjer till våran nya lägenhet :D Hoppas dom byter golv snart så vi får flytta in, brorsan ska jag piska på snart så han fixar tapeterna.

I söndags va vi till farmor o farfar o käkade. Jimmy va ute o lekte med pappas fyrhjuling samtidigt som jag gick med wilma. Vi gick genom stadsparken till bessemerskolan. Wilma va helt galen och skulle bara efter jimmy hela tiden. Hem åkte vi alla tre på fyrhjulingen, haha. Wilma tyckte de va rätt skoj :P Måste ha sett kul ut när vi kom åkandes på den alla tre :)

Nej nu ska jag njuta av att ligga i sängen o kolla på tv.
.:Nyp:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0