Hämtat köksbordet



Igår åkte jag o jimmy iväg för att hämta vårat köksbord :) Dit åkte vi över falun-borlänge-ludvika, sen va vi framme i smedjebacken. Hem åkte vi ist över skogen, fäggeby, husby, stjärnsund, storvik... Fick lite flashbacks från i våras när jag o madde va ute i fäggeby och husby & snurrade för vi skulle på fest, hah. Åkte vilse för vi kom till husby och dit skulle vi inte. Vi gick in i ett hus o frågade, men vi va på rätt väg ;P Kom fram dit vi skulle, hämtade upp en kille. Åkte på förfest i typ pingo eller va de hette. Sen krogen i hedemora. Sen på natten kom frågan, vart tog vägen vägen, vi är på en åker och åker. Hahahah. Sen blev de efterfest i sandviken. Ja det är bara några få personer som förstår dedär skämtet, men de är rätt askul ;P

Nu ska jag iväg på stan o inhandla de sista julklapparna Jag fick pengar i förrgår och dom är typ slut nu, så jävla drygt :( Har knappt kunna köpa nå julklappar iår, tråkigt tråkigt.

Jag o jimmy fick första hyran igår <3 Den är betald nu, det är därför jag har så lite cash kvar. Nej nej nu måste ja göra mig iordning, har mkt att göra idag.

.:Nyp:.


Vårat fina köksbord. Kommer passa nice till
våra skåpluckor som är i typ samma träfärg :)









Kommentarer
Postat av: Jennie

Sådana där har jag och min karl. Eller, han har i alla fall. Vi bor inte ihop. Och vi är egentligen inte tillsammans. Men snart firar vi 1 år och två månader ihop som vi har träffats. God Jul Sandra & Jimmy

2009-12-23 @ 12:45:02
Postat av: madde

sv: åh :( stackare.. men det kommer fler chanser hoppas jag :) fint bord :)

2009-12-23 @ 15:05:29
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0