Julafton



Igår va de julafton. Började med att jag skjutsade in jimmy till gävle till sin mamma. Sen åkte jag hem och gjorde iordning mig. Sen åkte vi till farmor o farfar o va där några timmar. Fick en superfin kaffebryggare, hade önskat mig en svart och de fick jag :D Jimmy kom dit ett litet tag innan vi skulle åka till min mina kusiner. Sen åkte vi dit och jimmy va oxå med, skoj skoj. Käkade julmat så jag höll på o dö, shit va mätt ja blev. Vi spelade rockband, jag fick stå vid micken och sjunga som den rockstjärna man är ;) Julklappar fick jag oxå. En dammsugare som jag önskat mig. Sen tapeter till våran fondvägg i sovrummet som jag oxå önskat mig ;P Sen fick jag pengar o lite annat bra grejjs :) Runt kl 22-23 åkte jag o jimmy vidare till Terbe & Richard och festade där tills inatt nån gång. Då blev de taxi hem o mys mys! :) Idag har vi legat döda i sängen heeela dagen, nu är sötnos iväg o köper pizza. Vi har smällt i oss massa godis jimmy fick av sin mamma, ibland får man faktiskt fetta sig :) Tänkte ta ett bad oxå med badgrejjer vi fick av hans mamma, få se om de blir idag eller imorron. Jag hade tänkt att festa idag, kanske åka till ockelbo för jag brukar ju va där o härja på juldagen, men men jag pallar inte, ligger hellre hemma med älskling och myser.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0