Rockweekend i Mohed!



Fick ett mail från rockweekend. Rockweekend = rockfestival som jag varit på i två år. Den ska flyttas från kilafors som den alltid ha varit på till flygfältet i MOHED. Hah lilla mohed utanför söderhamn. Erika, mallan o massa fler bor ju där (eller bor o bor, dom har flyttat därifrån med föräldrarna bor kvar). Där har man varit och slirat en hel del i sina dar, heh. Tänka sig, inte trodde jag att rockweekend skulle flytta dit. Byta namn gör de oxå, Mohed rock city ska de heta nu, hah.

Som malin skrev i ett sms nyss; Mohed is back on the map! ;P

.:Nyp:.

Kommentarer
Postat av: Malin S

sv; tackar:)Ni har väl mkt snö i Sandviken nu oxå?Idag har det varit så kallt här i Ljusdal. 20 minusgrader. Brrr

Har varit hos veterinären idag och köpt Stesolid till Dessi inför nyår.

Jag läste hur mkt tvhyllan kostade. Asså hittar ni aldrig nå billigare grejer? Inte undra på att du e pank:( Den här julen blir lite annorlunda för min familj efersom mamma o pappa e skilda och vi bor ju så långt ifrån varandra. Först ska vi äta julbord här hos mig o pappa och min äldsta syrra kommer hit på julafton o mina två yngsta syrror kommer två dagar innan och min fjärde syster kommer inte alls hit. Hon firar med sin pojkväns familj. På juldagen åker vi alla utom pappa till min äldsta syrra i Bergsjö och på annandagen firar vi med mamma i Bergsjö då.

Tänkte du festa på juldagen då lr?

Jag har bara köpt julklappar till hundarna:) Tänkte åka in o julshoppa imorgon om de inte är så jäkla kallt!

pussar

2009-12-18 @ 15:12:50
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Malin Enberg

GRYYYYYMMMMTTTT!!!

2009-12-18 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0