Trevligt besök



Jimmy åkte iväg runt kl 11, han skulle hem o slipa dörrarna. Jag har knappt sovit nått inatt så jag stannade kvar hemma i sängen. En liten stund efter han åkt ringde telefon, trodde det va jimmy men de va jekkan :) Hon va i sandviken och skulle inte börja jobbet förrän om en timme så hon ville komma förbi. Trevligt trevligt. Har suttit o snackat en massa, nya o gamla minnen, de va riktigt nice. Va lääänge sen jag va i ockelbo med dom nu, jag bodde ju typ fan där innan jag träffade jimmy. Va där var och varannan dag och hängde ;P Nej jag ska ta mig i kragen och åka dit snart och festa som gamla goda tiderna :)


Jag o jekkan spelar kubb på midsommar -08




I örebro ínnan jag o jekkan hamnade i fyllecell när vi
 skulle på volbeat ;)




I bilen hem efter fyllecellen i örebro, hah. Sjukt kul resa, synd
att vi misade vårat favvoband bara =/



I söderhamn påväg till tranan i bollnäs en onsdag, mars -09




En morron i sälen april -09 på bartömmningen




Taggning på morron innan vi skulle hejja på åmot i fotbollsmatchen







Kommentarer
Postat av: Sandra

pallra dig hit nu o festa tanten!!! :p

2009-12-17 @ 15:53:03
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo, jag skulle göra vattentestet, men jag kokade i 105 minuter!!!!!!! då klarade jag inte av de längre, var rädd att glömma bort den eller nåt!! helt sjukt. ska försöka koka en ny sats i helgen, så typiskt, för jag hade löpt speciella knäckpapper, dom hade på ica, lite större med tomtar, hjärtan å stjärmor på, och jag använde ju dom eftersom kn'äcken ska med på ett julbord, så då ville jag göra dom lite extra fina :( så de var ju inte tråkigt. vilka ingredienser använder du?? jag har faktiskt hittat att vissa avviker från varandra. Bara för att kolla om vi gör likadant, för jag vill ju få dom riktigt!

2009-12-17 @ 22:05:24
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin S

haha sköna bilder! Hur e allt med dig nu? Har ni fullt upp med flytt o grejer lr? Va ett tag sen vi hördes av...

Hur kommer du fira jul då?

Är ju bara en vecka kvar nu:)Härligt! Och snart börjar ett nytt år:)

2009-12-17 @ 23:28:04
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0