Update



Sorry för min seega update men jag är ju aldri hemma typ, har fullt upp. Ska snart slänga mig i duschen, sen åka på banken. Åka till bilfirman där jimmy köpte sin bil och ta ett snack med dom pga lite olika saker. Sen kanske de kommer en person och köper jimmys hylla som ligger ute på blocket. Sen hinner vi nog inte så mkt mer idag, kanske hinner till hofors en sväng till tigréns annars får vi ta det en annan dag.

Snart är de jul och det känns helt sjukt. Jag o jimmy har iaf gjort ett pepparkakshus och kokat knäck :D Och snart flyttar vi, hämtar nyckeln om två veckor. Ja just ja, mötet vi va på gick iaf bra. Vi trodde de skulle gå åt skogen men de gick bra som tur va så vi fick lägenheten :)

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0