Arboga, Prommis till Högbo och Simmning



Blev hämtad av farsan, farmor o farfar imorse kl 9. Dom skulle åka till Arboga och pappa skulle köpa nå skider man har i skogen när man jagar, o andra jägarprylar. Vi åkte i pappas bil, så lillWilma satt i baksätet. Va meningen att hon skulle sitta mellan mej o farmor, men såklart skulle hon promt sitta i mitt knä, gah. Där satt hon hela vägen dit o hela vägen hem , 40 MIL!!! Hon e bra söt :) O farmor e så jävla rolig, jag skratta typ konsant hela vägen. Hon e typ livrädd för att åka bil, o sitter o påpekar ALLT! "Aaaa ser du lastbilen", "Det är 50 här, hallå det är 50!", "Åååh stanna, de kommer en bil", "Där är en traktor, en traktor me skooopa", "Gaaah, gud ja trodde inte du såg bilen", "Det är 70, kör inte så fort"......... Sådär håller hon på heela tiden, å drar efter andan o skriker o stampar, haha fyfan det är så roligt. Men det är asdrygt o köra när hon sitter bredvid, hahah. Vi brukar skoja att hon skulle klara teoriprovet utan att plugga, för hon kan redan allt i trafiken. O nej, hon har inte körkort. Hon övningskörde för lääänge sen, men sluta rätt snabbt. Körde över en ekorre o fick panik. Sen va polisbilen efter henne en gång, då tvärnitade hon mitt framför den, hah.. Sen slutade hon övningsköra, och de blev inge körkort. Tack o lov, ja hade inte velat åka me henne om hon skulle betett sig som hon gör nu :P

Sen när vi kom hem åkte jag direkt till Sandra me Wilma, åsså gick vi powerwalk me våra hundar till Höbo o tillbax, de blev en rejäl bit, kallt va de oxå :S Sen åkte jag o lämna Wilma, åsså drog ja direkt till badhuset o simma en timme. Fan nu vill jag få en snygg kropp nån gång, tycker inte all träning ger så mkt =/

I lördags va Sveddan assöt, fick paket av henne :D Örhängen, halsband och ett navelsmycke. Jättefina saker, ja blev jätteglad =) Trodde inte ja skulle få nått faktiskt. De va kul att träffa henne igen, blir ju inte så ofta tyvärr.

I helgen blir de som sagt skoterträff i loos, sen fest på nickevallen. Skoj skoj =)

.:Nypan:.


Hade världens bästa hårdag o sminkdag imorse. Måste vara volume-mastern som gjorde den bra hårdagen. Fixade håret igår kväll, sen va de lika snyggt när ja vakna imorse :D  Behövde inte ens fixa håret, o jag använde varken dust it eller hårspray. Shiit ja blev helt chockad! Nu kommer jag blir lika beroende av min volymtång som plattång, gah.

Kommentarer
Postat av: Sveddan

haha vilken rolig farmor du har:)o du tränar och tränar hela tiden. Känner mig så lat när man läser din blogg..

Det var jätteroligt att få träffa dig oxå gumman:) måste ju försöka ses lite oftare:) När våren och sommaren kommer kanske:)

Jag ska på skotervisning och på pub sen med syrran och hennes kille o hans kompis:) Det ska bli kul. Vi åker bil dit till Svågadalen tror jag de hette.



haha du och ditt hår:) ja men jag har alltid problem med mitt hår typ jämt. vet aldrig hur jag ska ha det och när det är färdigt tycker jag ändå att de inte blir nå bra. Jobbigt de där...hehe

2009-02-19 @ 23:35:21
URL: http://malinodess.blogg.se/
Postat av: Sveddan

Har oxå fått hem min Volumaster:)har inte testat den än men de blir väl nån dag de å:)hoppas ni hade kul i helgen

2009-03-01 @ 21:03:22
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: rutan

Volumaster är grejer det! hoppas bara att du icke blir lika beroende av den som plattisen! :p

2009-03-02 @ 13:32:10
URL: http://rutanshundar.cybersite.se
Postat av: Nypan

Ruuut jag är redan beroende av den lika mkt som plattisen =/ I förrgår körde jag dust it o tupering som ja brukar, men fyfan va kasst håret blev. Nu är jag fast me min volymtång =/



Svedden det kommer du nog oxå bli, hah :P

2009-03-05 @ 18:38:36
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0