Blooooogg, va ska man skriva som överskrift? Hah



Hallåååå där ute, va har ni för er? Va har ja för mej sj? Ligger o är trött i sängen, skulle behöva ta upp dendär jävla naturkunskapboken, men jag har verkligen ingen lust :/ Känns som jag skulle behöva ha en stooor påse smågodis o bara möla för att känna ork att plugga. Men de kan ja inte, ja ska ju bli smaaal tills ja fyller år, fyller ju 22 på lördag :)Om jag inte orkar plugga nu, och jag läser bara en kurs, hur fan ska det gå om jag söker in till högskola som jag har tänkt o gjort till hösten :S Gah ja kommer aldri att palla tre år i skolbänken till =(

I fredags så tog jag det sjuuukt lugnt hela dagen o kvällen. Tog en långprommis me Wilma i snön :) I lördags så åkte jag o Sandra till Gävle o partade lite. Va till hennes kompis på förfest, sen gick vi på brända bocken. Sen drog vi på goya, ett ställe som jag verkligen inte gillade, not my syle. Men jag hade kul endå :D Kom ju in gratis, stog på listan, Sandra kände dj:en :) Har träningsvärk i låren efter helgen, vafan höll ja på me egentligen? Haha :D Betalade inget på brända heller, åsså åkte vi som barn på bussen, haha kanonhelg :D

Va händer nu till helgen då, jo ja fyller ååååår. På fredag kommer släkten o grattar mig o morsan(hon fyller år dan efter mig), sen på lördag ska ja först på Dop, Annas unge Lova ska döpas :D Har köpt en aaasfin doppresent, tror inte nån kommer ha lika dan ;) Sen på lvällen ville Jekkan att ja skulle stanna i ockelbo o dricka ööööl, men ja vet inte. Skulle va askul för de blir ju lite folk, några gamla klasskompisar o så. Men de har vari prat om utgång i Gävle oxå. Jag kanske förfestar i ockelbo, sen tar tåget till krogen i Gävle, det är ju en bra idé, hinner ja me båda :D

Nu ska ja ta mej i kragen o plugga lite till provet, suck.


.:Nyyypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0