Fyfaan vilken daaag




Idag har de varit en dryg dag... Va på jobbet 9-17, orkar inte ens gå in på allt som hände där. En sak är iaf säker, nu SKA jag ha nytt jobb! Efter jobbet åkte jag direkt till Valbo o hämtade ut en telefon, sen gick ja in på djurmagazinet o snackade lite me Malin. Såg en tröja/linne/tshirt på wear it som ja måste in o köpa imorron eller nån dag :P

Åkte hem, fixa me massa papper o skit, blir ju aldri klar me helvetet, det är krångel på jobbet.. Käkade en semla, fick så dåligt samvete så ja skippade o äta mat.. Men ja blev mätt på semlan så de gör inget. Efter ja va klar me det åkte jag o sola me morsan o gunilla. Va på det nya stället på stan, de va ju fan skitbra o asfräsht, där blir de fler gånger kan ja lova! :)

Efter jag solat drog jag o hämtade Wilma, va ute o gick me henne en timme typ.. Lämnade av henne och gick hem. Hoppade upp på min träningsmaskin - orbitrek, körde på den i 30 min. Va dösvettig när jag va klar :P

Nu har ja precis duschat. Nu ska ja bara fixa håret, o sen plugga naturkunskap, SUCK! Fyfan om dagarna endå kunde va typ 10 timmar längre...

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0