Give me a breake!!



Omg jag är helt sluuut.. Ställde kl på halv 11, somnade tydligen om igen för ja vakna av att morsan ringde halv 1 o fråga om ja skulle me o käka lunch på stan. Gah.. Skyndade mig att gö mej klar, så mötte jag upp henne på stan. Käkade på malaysia som ja aldri brukar göra, gott som fan va det :) Åt tre små rätter, orkade äta typ hälften sen va ja proppmätt :/ Tvingade mig endå i allt så ja höll på o spy. Hah fan förut kunde ja lätt äta två sånna rätter, okej kanske inte två, men efter en va ja fortfarande hungri iaf..

Efter maten gick vi i några affärer innan hon skulle tillbax till jobbet. Då gjorde jag en runda sj o köpte två par leggings och ett par vita knästumpor, heh.. Sen gick ja till bolaget o inhandla lite gotta till helgens bravader :P
Ja just ja, jag köpte en trärot att inreda akvariet med, åsså svart akvariesand som jag ska dekorera mina nya ljusstakar med :D

När ja kom hem skrev jag klart brevet till ett jobb i stockholm, gick o postade det. Jag har nog ingen chans att få jobbet, men man måste ju försöka.. När ja postat det drog ja direkt till badhuset o simmade en timme. Gick hem, slängde i mej lite mat sen åkte jag, morsan o gunilla till solariet på stan. På vägen hem släppte dom av mig hos Wilma. Klippte klorna på henne sen gick vi ut o gick en timme i skitvädret, usch..

Nu har jag precis pluggat klart lite naturkunskap och jag är helt slut. Ja just ja, ja gjorde nyss 107 situps oxå, hah. Just nu känner de som ja vill vara sängliggandes i en vecka o bara äta pizza o godis, men de går ju fan inte, då går jag ju upp allt ja kämpat mig av med! Ja just ja, ja blev jätteglad när ja ställde mej på vågen imorse, ett kg till va borta, yeeey!

I helgen blir de iaf ockelbo, fre-sön. Ja längtar, komma bort från allt o slippa tänka, slippa träna o bara hinka öl, ooo me like!

.:Nypan:.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Ses imorgon då tjejen :)

2009-02-27 @ 17:18:55
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Sveddan

Va e de för jobb du sökt i sthlm då?

Mina ansökningar till sthlm kommer jag skicka till veckan. Håller på och filar med mitt personliga brev och mitt cv...men jag kommer bara söka jobb på sjukhus ja:)

Va du tränar då. Hur många kilo tänker du gå ner egentligen?

Hoppas du får kul i helgen:) puss

2009-02-28 @ 16:54:10
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Rutan

Hello!

Hade du trevligt i helgen?

Tänkte bara skriva och visa att jag nu vet att man KAN kommentera din blogg! :)

2009-03-02 @ 13:29:47
URL: http://rutanshundar.cybersite.se
Postat av: Nypan

Rut: Yaaa jag hade mkt trevligt i helgen =) Hah braa nu kan du kommentera min blogg hur mkt som helst ;)



Sveddan: De va nå hund & kattcenter, typ hunddagis, veterinär i samma som jag fattade det. Så dom sökte butikspersonal som säljer foder o sånt plus bokar in djur till veterinären. Aha lycka till me jobbsökandet =) Njaa ja vill gå ner lite till iaf =) Puss

2009-03-05 @ 18:37:21
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0