Här vare dött



Lovade ju att skriva efter helgen, o jaa ja vet att ja är seeeeg. Som sagt i lördags när ja fyllde år kom först morsan o farsan in o gratta mej på sängen, fick "frukost" (tårta o kaker) på sängen, plus massa paket. Fick saker ja hade önskat mej, friis & companyplånbok, två bodybutter, badgrejjer, drinkglas, pengar, skitbra sminkväska mm :) Sen på dagen drog jag till Ockelbo på Lovas dop. Guud va snäll hon e den ungen, o en riktig sötis :) Hon va glad heela tiden, man blir ju lite sugen på en egen faktiskt. Sen va de dopfika o grejjer. Efter dopet drog vi till Emelie o festade loss ända till sena morronkvisten. Så jo de va en rolig helg.

Just ja, i fredags va släkten här o gratta mig. Fick en golvlampa jag hade önskat mej :D Åsså pengar, en cool tvål, dagenefterdryck mm, hah :) Alltig lika kul o träffa släkten.

Va har ja mer gjort. Jobbat, tränat typ... Idag har jag varit i skolan på naturkunskap. Plus fick jag mina grejjer ja beställde från eleven.se igår, shit va fort som kom. En Björn Axén volymemaster till håret, ett bodybutter till och en duschcreme som luktar melon :D

Få se ikväll om ja ska simma eller gå me Wilma, de visar sig. Måste skriva ett arbete oxå om Charles Darwin, suck. Ja orkar iiiiinte..

I helgen blir de iaf skoterträff i Loos, de ska bli skoj :D Läänge sen ja va där nu, för länge sen.


.:Nypan:.



Fråga mej inte va ja håller på me, hahah






Kommentarer
Postat av: Sveddan

Dopet var verkligen fint och Lova var ju helt bedårande och så lugn hela tiden. Jag hade oxå riktigt kul på festen:) Jag måste oxå beställa en volymaster. Dom verkar ju asbra:) Oj va mycket presenter du fick o ja som älskar melondofter:)

Hoppas du får kul i Los. Har du skoterkort?

2009-02-19 @ 09:22:18
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0