Jag hatar frisörer


Tänk att hår kan ge så mkt problem.. Va till frissan i onsdags, färga o klippte håret. Sa TYDLIGT klipp så LITE som möjligt, och klipp INTE så all uppklippning hamnar på samma ställe runt skallen. Ja hur tror ni det blev, hon klippte av typ 1 dm, klippte av asmkt hår så uppklippningen hamna typ på samma ställe runt hela skallen "hjälmhuvve"! Fyfan ja blir så jävla arg..

Sen sa jag att ja bruka tupera håret så det blir tjockare o så.. Efter ett tag säger hon "nu har jag ju klippt ur håret så det är tunnare, och så de blir flikigare längst ner". Helvete tänkte jag, nu går de inte att ändra heller för hon hade redan klippt över hälften.... Har varit förbannad sen i onsdags varje gång jag kollar mej i spegeln. De går inte att fixa håret på nått sätt.. O inte tupera, för ja har ju fan inge hår kvar längst ner!!!

Nä tänkt att de ska va så jävla svårt att klippa lite grann när man säger till, och klippa som man säger. Tacka vet jag att klippa sig själv, då blir de alltid bra! 1100 spänn gick de på, o nu vill ja bara gå o hänga mig. Tack o lov blev färgen någorlunda bra!

Jag o Ante va o käka på "Elvis" igår.. Spelade lite på spelmaskin o kammade hem 700 spänn :D Eller Ante rättare sagt, fast jag spelade med han för mina pengar tog slut, så vi dela på vinsten :P

Nä nån som vill skänka lite löshår kan ju få göra det.. Eller ge mej nå piller så håret växer fortare.. I MISS IT..

.:Nypan:.

Mys me gumman :D


'
Kloklippning måste ju göras ganska ofta, men Wilma skulle
helst slippa om hon gick välja. Tur man kan spänna
fast henne mellan benen för hon e så liten. Men försöka o 
bitas kan man ju ibland endå, hah :P


Hjääälp säger Wilma.. Men ingen räddar henne nån gång när
jag är i farten o klipper klor, rycker ögonhår o öronhår mm ..




 

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: hahaha ja mena då inte ordagrant ;) hehe



tråkigt med frisören men jag tror nog att det blev bra ändå :)

2009-02-06 @ 18:52:16
URL: http://justmadde.blogg.se/traning
Postat av: Sveddan

frisörerna verkar tro att dom kan göra lite hur dom vill verkar de som, men jag får väl se hur det blev på lördag:) fan de va ett bra tag sen jag klippte mej, måste boka tid nån dag jag å:)hehe

2009-02-08 @ 20:19:17
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0