MVG!!!!


Yesyesyes. Gick till skolan idag, lämnade in en uppgift och fick tillbax provet om atomer o skit som jag klagat så mkt över här. Ooo va är de första jag ser, ett stort MVG uppe i högra hörnet. Yeeees i made it, olalaa. Ja har ju kämpat me domdär sidorna och instuderingsfrågorna till dedär provet läänge, o visst fan va de värt de :) Nu håller vi på med celler, sen blir de lite om blod, lungor, genetik, njurar o sånt. Det ser jag bara fram emot, tycker det är så roligt :P

Efter skolan drog ja ner på stan o köpte tre ljusstakar som jag gått o drägglat över länge. Sen åkte jag till valbo me farmor o farfar. Prova ett linne som ja såg förut, men de satt inge snyggt. Hittade ist två andra grejjer. Ett linne/klänning eller va det var, och en tröja. De va 75% rabatt så det blev billigt som fan. Skulle bli nått på 600, ist betalade jag 157 kr typ. Rea gillar Nypan a lot!

Sen drog jag på ica o handlade. Fan va nyttig ja va idag då. Köpte grillad kyckling, färspressad apelsinjuice, äpplen, päron o tuggummi. Okej ja snatta två godisar från lösgodiset när farmor va där o plockade, men gratis räknas inte tycker jag, hah...

Efter de drog ja hem o käkade, skitkul o sitta sj o gnaga av en kyckling, njaah. Sen stack jag till badhuset och simmade en timme. Skönt skönt.. Nyss har jag gjort 100 situps, försöker o  göra det varje kväll :D

Beach 2009 here i coooome!

Imorron ska jag sola, simma, gå me Wilma och plugga hade jag tänkt. Hoppas att jag gör all dedär nu oxå!

Längtar till helgen. Åker till Äckelbo o partaaar :)

Löööwe
.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0