Nya stövlar o alkohoool



Har precis kommit hem från en "shoppingrunda" på stan. Skulle dit o inhandla lite alkohol, har inget planerat men man vet ju aldrig va som dyker upp. Det har kommit en ny Xider iaf, Yasmine/Peach eller va den hette. Kanske ska prova den ikväll =)

När jag endå va på stan så kika jag lite efter dop-present till Anna´s Lova, hon har ju dop nästa lördag (på min födelsedaaag). Fan ja vet inte va ja ska köpa =/ Nån som har nå tips? Give it to mee! Jag tackade iaf nej till att sjunga på dopet, det skulle ha varit superkul men jag tror inte ja skulle ha klarat av det.

Kikade in på B-young oxå, hittade inget snyggt. Sen in på inspiration och där hittade jag ljustakar jag vill ha, jo jag vill faktiskt ha fler fast mitt rum är överfullt av ljus o ljusstakar, haha..

Påväg till systemet såg ja skoaffären, tänkte att jag kommer troligen inte hitta nått, men tänkte endå att ja kunde gå in en snabbis. Hittade ett par svarta skinnstövlar utan klack som jag letat så länge efter. Testade dom o dom satt faktiskt skitbra :P 1100 spänn åsså halva priset på det, kan de bli bättre :P Synd att inte "skaften"(?) va lite högre, men men det får gå endå. Dom skulle ju inte få in nå mer stövlar till sommaren så jag va tvungen att passa på nu när de fanns, eftersom jag inte hittat några tildigare.

Ikväll vet jag inte va som händer, har inget planerat. De visar sig, hemmakväll eller utekväll. Lutar faktiskt mer åt hemmakväll.

Nu ska ja käka lite "frukost", sen gå o simma nån timme.

.:Nyypan:.
 
Inte världens snyggaste, men duger till mig iaf...Lite dålig bild oxå..  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0