Rolig helg, o nu är matten klaaaaar

Har varit sjuukt dålig på att uppdatera, i knoow. I helgen va jag i ockelbo o åkte skoter, grillade o drack en hel del ööööl. :) På lördagen hamna jag o jekkan på lammisfest uppe i en stuga. Roberts tvillingbrorsor Pontus o Rasmus fyllde 18 år, så de va typ kryllade av bara lammkött där. Vi hade iaf astrevligt, o blev rätt asfull, haha. Sen fick vi skjuts "hem", jag somnade o vaknade när dom sa att vi va framme. O yes sköna säng tänkte jag, hah lurad, vi va i Tönnebro =/ Dom skulle in o käka, så det va bara att gå in kl 5 o beställa mat, men gott va de :P Vi va väl hemma runt 6 igen.

Sen på söndagen åkte vi lite mer skoter. Ajj ajj vilken jävla träningsvärk jag haft enda till idag, jag är inte van att använda dom delarna på kroppen, haha. Inte först förrän idag så är typ allt borta, gah. Asroligt i måndags morron när jag kom till jobbet o hade över 100 kg foder att packa upp o få upp i hyllorna =/ Men de gick ju tillslut det oxå.

Va har ja gjort mer då. Jag har jobbat, tränat o pluggat =/ Ska ha naturkunskapprov nästa vecka, har ju bara 80 sidor plus ca 150 instuderingsfrågot att plugga in, fyfan kill me! Jag trodde att de bara va 30 sidor plus 68 instuderingsfrågor. men tji fick jag -suck- Jag kommer aldri lära mig, men ja gör så gott jag kan.

Kom precis hem från matten nu, JAG ÄR KLAAAAAR ME HELA KURSEN!!! Gjorde sista provet idag, de gick rätt bra. Sen gjorde jag hela statistikhäftet (oki de va bara tre sidor typ). Som tur va fick man hjälp av läraren på det, så jag hann klart. Fyfan jag är så lättad nu. Har gått o dragit mej i typ 3 år, men nu är ja klar :D Dethär är värt en fest :D Me like! Tanken på att ALDRIG mer behöva öppna en mattebok gär mitt liv bra mycket ljusare, för ja hatar matte så jävla mkt. Tycker det är fruktansvärt onödigt. Ska jag bli läkare eller veterinär måste ja plugga matte C och D oxå, men jag tror faktiskt jag skippar det! Annars ska jag på nått sätt göra så jag får G endå i det, utan att ens behöva öppna boken ;) Haha nej nu va ja nasty..

.:Nyyypan:.


Aldrig aldrig aldrig mer kommer ni skåda denna syn :P
Hah shit ja tror inte ni förstår mitt hat mot matematik





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker

2009-02-05 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0