Tre träningspass idag då



Ställde kl på 10, skulle upp o fixa lite.. Sen dra till skolan för lektionen börja kl 13. Somnade om när kl ringt, vakna kl 13.10 typ, fuck =/ Flög upp, drog på mej kläder o borsta tänderna, sen stack ja fort som fan. Va vid skolan typ 13:20, haha. Va på lektion en liten stund, sen hade jag provet idag för skolan är stängd imorron =/ Jag som inte kunde plugga mkt igår för jag somnade hela tiden, hann läsa en sida i taget sen somnade jag =/ Provet gick väl ok tror jag, svarade på allt iaf :)

Efter de drog ja hem o käkade en macka för ja hann ju inte äta "på morron". Sen stack jag o Sandra till gymmet på badhuset. Sprang (o gick) på löpband i 30 min, sen gjorde vi lite andra övningar o så, va väl där 45-60 min nånting. De gick så jävla bra o springa idag, blev förvånad sj :)  Sen efter gymmet gick vi upp o simmade en timme.

När ja kom hem bakade jag "marknadschoklad", nått ja aldri gjort förut. Den är fortfarande inte stel så ja får vänta tills imorron för o se hur den blev. Efter de hämtade jag Wilma, åsså va vi ute o gick en timme. Idag har ja varit duktig, hah.

Imorron ska ja handla, baka, städa, tvätta,simma, hämta stövlarna, gå på systemet, försöka sy o snygga till mitt linne. Shiit ja kommer inte hinna. Om dagarna endå kunde vara typ 10 timmar till =/

Länkar till en låt som jag tycker är så jääävla bra, går på reklamen oxå.. Oo me like:
http://www.youtube.com/watch?v=qAl1JBruK4Y


.:Nyypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0