Älskade Friis & Companytofflor :D


Satt o surfa runt på lite friis & companyprylar för nån dag sen. Va främst ute efter en väska eller en snygg plånbok, men hittade ist ett par tofflor som såg assköna ut. Va bara tvungen att beställa dom. De fanns rosa och gråa..Hade värsta beslutsångesten över vilken färg jag skulle ta, men valde till slut rosa. Tänkte att om dom är skön o bra i storlek så ska jag beställa dom grå sen :P

O idag kom dom hem i brevlådan, wihooo. Och dom va ännu skönare än jag kunde tro :D Perfekt i storlek.. Man sjunker ner nån cm i dom, huuur mysigt som helst =) Så nu tror jag att ja ska beställa dom grå oxå, hah.
Ja älskar alla friis & companyprylar, hur snygg o skön som helst :P

Anyway va har ja mer gjort idag? Ställde kl på halv 11, tänkte att ja skulle gå upp någorlunda i tid, somna ist om o vakna halv 1 =/ Fixa mej o drog till skolan till kl 2. Va där o plugga matte till kl 5.. Då åkte ja till bolaget o inhandla lite gotta, vem vet va som händer i helgen. Sen åkte ja hem o börja baka chokladkladdkaksmuffins, mmm :P Tro inte att jag är värste fettot nu för ja bakar så mkt, hah. Jag äter bara typ en bit, sen ger ja bort resten =)

Sen efter det gjorde jag mat, nå nytt recept, rotatouille (olika grönsaker, krossade tomater o grejjer som en röra) okött. Blev rätt smaskens, men ja hann typ inte äta för ja skulle möta Sandra kl kvart över 7 på badhuset. Drog dit o simma, kom nyss hem. De gick helt sjukt lätt o simma idag, synd att dom stängde annars har ja nog simmat en timme extra.. :P Vi hoppade även från 5:an, hah fyfan va feg ja va först -måste erkänna-

Nu ska ja plugga lite matte tror jag, så ja kan göra provet nån gång.. Har bara nån sida kvar :D Sen måste ja läsa igenom natrurkunskapen igen, har ju typ 100 sidor att lära mig =(

.:Nyypan:.

Åååh i love them :P Måste köra dom grå oxå :D Kan verkligen rekomendera domhär ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

svar: hehe ja 30 spänn betalar man helst inte :O men de är juh goda så (a) haha. ja atomer och skit är juh mindre roligt men kroppen är roligare så ja hoppas det går bättre då :)



jo det går bra för mig med tror jag, fick ganska bra betyg på förra terminen så ja får se om ja får högre denna eller om ja iaf håller kvar mitt betyg haha



söta tofflor :D

2009-01-30 @ 10:28:34
URL: http://justmadde.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0