Bakat en kaka :P


Idag har man varit på jobbet då, 9-17. Lagomt kul o komma ut till en bil överfull me snö när man slutade =/ De har ju snöat som faan hela dagen. Såg ingen borste i bilen så ja börja kraffsa snö me en liten isskrapa. De hjälpte inte mkt så de sluta me att jag stog me båda armarna och fläkte snö. Såg ut som nån jävla snögubbe när de va klart, hah. Sen ännu roligare va det när morsan berätta när ja kom hem att de ligger en borste bakom förarstolen, gah =/ Sviiiinhalt va de på vägen hem oxå, shiit.

Jaja kom hem, drog typ direkt till badhuset o simmade en timme me Sandra. Men först va jag o handla lite ingredienser till kakan som ja nyss bakat, haha :P Blev precis klar, och ja skulle ljuga rätt styggt om jag sa att den såg ut som på bilden, haha =/ Men den ska stå tills imorron, så jag hoppas den ser lite godare ut då :P

Slänger in en bild så ni ser vilken skönhet jag föll för, hah... Som sagt, jag väntar tills imorron me o säga om den blev sådär, och om den smaka lika gott som de ser ut.

.:Nyyypan:.


Mumsigt :P



Kommentarer
Postat av: Adam

Åh jag vill oxå ha god kaka :P



H/Adam

2009-01-20 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0