Einstein



Idag va ja o träna me Sandra kl 10.. Först solade vi lite, mm skönt o ligga där som i en kuvös :P Simmade en timme, yeey.. Efter de drog jag till skolan. Natrukunskapen började kl 13. Hade de till kl 15. Direkt då gick jag på matten, o den slutade kl 17. Shit, de gick så jävla bra på matten så jag är chockad själv. Börja nästan tro att ja va Einstein, hah :P  Förra veckan, både onsdag och torsdag fattade jag verkligen ingenting. Jag lära ha hjälp på typ alla tal, de gick bara inte. Sen idag, då fatta jag precis allt, och kunde göra nästan alla tal själv. Wohoo ja hade värsta lyckoruset. Ja trodde att ja skulle kämpa med dethär avsnittet i fler månader =/  Imorron ska ja oxå på matte, hoppas de går lika bra då, men ja ska inte hurra i förväg.

Ja, jag har ju köpt nå piller oxå :P Pernilla hade nå aloe vera snack före jul o visa produkter. Sen fick vi nån liten katalog med olika grejjer i, och jag som vanligt tror på allt som står och föll för nå slags bantningspiller, hah.
De står att det är ett naturligt enzym där i som hämmar bildandet av det ämne som förvandlar kolhydrater till fett. Och det ska leda till att kroppen förbränner redan befintligt fett. Det hämmar även aptiten. Det är även energigivande och därför bra om man idrottar. Sen står de lite att det är andra bra fetter i och så. Fan de låter väl bra va, ja kommer se ut som en supermodell snart, hahah..

När jag skulle ta de första pillret, eller kapsel är det, då satt jag på bussen. Jag hade inget o svälja ner det me, men ja tänkte att de skulle gå bra endå. Shit dom är verligen SKITSTORA. Men dum som ja e försöker ja endå svälja ner det. Fan de fastna i halsen o satt där hela vägen hem, alltså i 1 timme, suck. De va asjobbigt. Ja försökte svälja luft o vettefan allt ja prova, men de gick inte, gaah. Aldri mer svälja dom utan vatten, hah..

Som sagt, imorron är de skola (matte) 13-17. Men ja ska upp kl 9, för kl 10.30 ska ja iväg o simma igen :P

.:Nypan:.


Kolla sj hur jävla stor dom e =/ =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror du på sån där skit? om man vill bli smal så ska man träna och äta nyttig kost. Piller håller inte i längden du går ju upp kilona när du slutat med pillren.

2009-01-22 @ 14:40:15
Postat av: Anonym

slöseri med pengar då de e gratis att ta en joggingrunda

2009-01-22 @ 14:41:38
Postat av: silly

ååh va smart :D! funkar de elr? aso inget för mig för jag tränar aldrig jag äter bara inte :P haha. Men du e duktig som tränar & allt

2009-01-22 @ 14:52:31
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Nypan

Hah "Anonym" du kanske ska ta o läsa lite mer än ett inlägg? Jag tränar varje dag. Simmar en timme, går me hunden en timme, tränar på "orbitrek" 30 min eller så brukar jag springa 30 min...

Sen att man kompleterar med piller tycker jag inte är direkt fel. Orka att ens va anonym :)



"Silly". Hah jag vet inte om dom funkar, har bara haft dom några dagar. Men jag tvivlar starkt på att dom gör det, men hoppas kan man ju alltid göra :) Äh äta ska man göra, träna kan man göra för att hålla sig i trim, sen äta nyttigt.

2009-01-22 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0