Fan va jag rört på mig idag =/




Idag har ja varit duktg. Gick upp halv 9 (okej ställde kl på det, gick upp då vill jag väl inte direkt erkänna att ja gjorde). Sen kl 9:50 mötte jag Sandra på bahuset. Simmade en timme. Sen va min lektion inställd kl ett, så jag bakade en kaka/tårta istället. Sen gick jag på matten kl tre-fem ist. De gick väl rätt bra. Ska nog göra prov nästa vecka, fyfan =/ Men sista provet ,wiihooo. Sen är det bara en inlämningsuppgift kvar.

Efter matten drog ja till Sandra. Tränade 12 minuter på hennes vibb, sen cyklade jag 7 km. Efter de gick vi ut o gick powerwalk i 30 min. Riktigt skönt va det. Ikväll skippar ja nog prommis me Wilma, de kanske blir lite too much på en dag!

Smaka nyss på kakan ja baka idag, fyfan va goood, mums! Ser kanske inte lika god ut på bilden som ja ska lägga ut, men den va faktiskt riktigt smarrig :P Som tur är, är ja inte så sötsugen längre för jag äter nästan aldri godis eller sånt. Så ja ska ge bort typ hela kakan, räcker me en bit till mig. Ska ta me till farmor o farfar ikväll, sen ska morsan ta me till jobbet imorron, plus ska ja ge Sandra en bit imorron so she can taste it :P  Hah shit förut när man bakade så smällde man ju lätt i sig en hel kaka på nån dag själv, aldri meer!



.:Nypan:.









Ser kanske inte så jättegod ut. Men dedär uppepå, typ fugden, den är nån cm tjock, men det syns inte. Plus att själva kakan är en kladdkaka :P Enkel som fan att göra :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0