Gratta farfar


Då blev man nyss klar me smörgåstårtan, fan va hungri jag är.
Ska iväg snart till farfar och gratta han.. Va ju ut igår på krogen i Gävle igår,
hade rikigt skoj :) Sen smällade man i sig en fajitasallad från Max på vägen
hem, fyfan va god den är ja döör... Idag mår jag rätt bra faktiskt,
huuur skönt som helst. Jämt förut dagen efter låg jag sändliggandes o
spydde hela dagar o kunde inte äta. Men de har blivit mkt bättre på
senare tid faktiskt, tack o lov! Fast dagen efter nyår mådde jag inte
så superbra... Fyfan va kass ja va då. usch...

Ha de så bra allihopa, nu ska ja fixa mej o sen dra iväg..
.:Nypan:.






Kommentarer
Postat av: sveddan

haha jo tack dagen efter nyår kommer jag ihåg. Du var ju inte så pigg då direkt:)

Den smörgåstårtan såg ju jättefin och god ut! att du e så duktig i köket då. va fyller din farfar då?

pussar

2009-01-11 @ 17:50:39
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Nypan

Haha ne inte superpigg direkt :P Hah tack så mkt, den va skitgod oxå, nu är den slut, hehe =) Han fyllde 71 år.. Fan tiden går fort..

2009-01-11 @ 21:08:29
Postat av: Madde

va göru nu för tiden föresten.. och äru fortfarande tillsammans med ante? =)

2009-01-12 @ 17:58:54
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0