I foooooound it!


Shit, jag är så jävla lättad nu. Jag lånade farsans mobila
bredband för läänge sen, använde det som fan tills ja skaffa router(?)
hemma. Då la ja det åt sidan för ja behövde det inte. Sen gjorde jag en total
julstädning och rensning av gammalt skit i mitt rum. Slängde huuuur mkt
saker som helst. De tog ca 5 timmar att rensa tre lådor, 4 små hyllfack
och ett smalt skåp, där kan man snacka skit! Sen nån månad efter min städning
så skulle ja åka tåg o tänkte ha bredbandet me mej, men då hittade
ja de inte =/ Leta som en toook. Och i mitt lilla rum finns de inte mkt plats att ha
saker på. Tror du ja hitta det, icke! Sen dess har jag gått o trott att jag
slängt det av misstag. 1195 kr skulle dom ha för ett
nytt plus 95 kr för "modemet". Shit, paniiiik...

Har letat fler gånger efter det för ja vägrar betala så mkt för den
lilla skitsaken. Sen idag kom ja på att jag inte sett min webcam
heller på länge. Då kom jag på att jag måste verkligen
ha lagt bort sakerna eftersom jag inte använder dom nå mkt. För jag kan
bara inte ha slängt bort camen oxå, hell no! Så nu har ja nyss letat igen
modemet. Så kollade jag i en låda som står typ ½meter från sängen,
öppnar locket o vafan ligger där. Ser en vit sladd, drar upp den, DE VA JU DEN!
Herregud hur fan kan jag ha varit så blind tidigare? Jag har ju haft
värsta ångesten över dendär jävla grejjen. O jag har ju "letat" i lådfan
fler gånger... O jo camen låg oxå där, yesss dukti man är. suck.
Men men huvudsaken är att ja hitta på den igen.
Den fick en stor kyss när ja hitta den, asg.


Så jäkla stor är inte lådan så man ska behöva leta fler gånger i fler månader, shiiit!


.:Nypan:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0