Idag har jag varit duktig :P


Idag har ja varit duktig, hehe. Åkte till skolan kl 13. Började
en ny kurs (naturkunskap b). Första veckorna handlar
det om atomer o sånt skit =/ Sen efter det kommer
de typ bara handla om kroppen (hjärta, muskler, skelett, blod)
sen om genetik o sånt. Fan det kommer gå
så jäkla bra har jag en känsla av, ja kan ju redan det
mesta om kropp och organ o sånt :P Det är så jävla kul!!!
Sen direkt efter den lektionen på två timmar så började matten.
Så pluggade jag matte i två timmar. Fick reda på mitt
förra prov jag gjorde innan jul. Bara ett fel, wihoo!!
Började på ett nytt kapitel idag, kommer inte ens
ihåg va det heter, haha. Men det gick iaf jävligt bra :P
Få se hur bra de går imorron, blir ju svårare o svårare=/

LETAR EFTER EN BEGAGNAD BOK, naturkukskap b! Vägrar
betala 500 spänn för en ny. Nån som har en (?)

Sen efter skolan åkte jag o Sandra direkt till badhuset. Sprang
på löpband (o gick lite) nere på gymmet i 25 min.
Sen simmade jag 1 timme, yesss.. Nu känner ja mej nöjd :P
Sen lite senare så kommer min vibroshape på och ja tänkte
köra typ 40 min med den som jag brukar :)

Nu ska ja ha en liten mysig tvkväll för mej själv. Har tre program jag
måste se, haha =)

.:Nypan:.

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: nej det ligger i harmånger :) men självklart ska vi ha klassträff där nu... stort så alla får plats att sova utan att trängas ;) hahahaha och vi har bastu också ;) niiiice hahaha! till sommaren kan ni räkna med klassträff hehe



lycka till med nya kursen :) kolla efter böcker på blocket och/eller tradera, där har jag hittat några av mina skolböcker :)

2009-01-15 @ 11:30:43
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0