Jobb, Skola och träning

Åhoy.. Då har man precis kommit hem från en timmes simmning, well done! Jag o Sandra (ja vi heter lika) är ju o simmar fler gånger i veckan, credits till oss! De har blivit tisdag, onsdag o fredag dehär veckan. Sen har ja gått me en timme några kvällar nu i veckan me min hund Wilma. Plus 20-40 minuters "träning" om dagen me min nuvunna kärlek vibro shape, haha... Ja ALLT på tv-shop fungerar och är precis lika bra som dom säger! Ja jag går på allt... Men men hoppas iaf att vibro shapen ska vibrera bort lite mer fläsk från mig.. :)  Snart har ja nått mitt mål ,wihoo .. Har ju faktiskt gått ner ca 15 kg... Shit det är mkt när ja tänker efter.. .Drömmen är ju att se ut som ja gjorde när ja börja i Ljusdal, men de kommer ju aldri hända igen =/ Då va jag ju smal som en sticka o tränad =/ Tränade fan fotboll, orientering, gym, löpning o grejjer =/ Sen börja man i Ljudal o enda träningen där blev ölhäving plus föra armen mot käften me en cigg =/ Så där la jag på mej typ 30 kg, haha fyfan.. Men men nu kämpar jag mej neråt igen, o jag ska lyckas! Beach 2009 here i cooome

Åsså har ja jobbat idag, bara tre timmar dock =/ För er som inte vet jobbar ja på Hofors Veterinärpraktik som djursjukvårdare =)  Sen när ja kom hem från jobbet så åkte jag till skolan o registrera mig. Pluggar ju matte B, nu ska ja även läsa naturkunskap B, suck. Måste ha dom ämnerna om ja ska kunna söka till sjuksköterskelinjen på högskolan. Men men de ska väl gå bra det me, bara inte naturkunskapen krockar me jobbet mitt, då blir de dryygt..
Peace!

.:Nypan:.













Kommentarer
Postat av: Madde

nej inte gick du väl upp så mkt? :O kul att höra att du lyckats gått ner så pass mkt :D

2009-01-09 @ 18:57:13
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nypan

Mjoo typ. Vägde ca 57 när ja börja.. När ja sluta vägde ja en bit över 80, hahaha... Nästan 30 kg iaf =/ Eller ja kanske la på mej 20-25 i ljusdal, åsså lite till när jag flytta hem igen.. Kommer inte riktigt ihåg, men ja har iaf gått upp runt 30 (mest i ljusdal, hah) Illa som fan d :P

2009-01-09 @ 19:33:42
Postat av: Sveddan

ja nu ligger man i lä....man kommer se asfet ut bredvid dej nästa gång vi ses då:)jag har nämligen oxå gått upp mååånga kilon...suck:(

2009-01-09 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0