Kuli-kuli

Igår hade ja skitkul. Drog till Gävle, va på nån förfest
sen gick vi till heartbreake. Fia kom in, wihoo
så vi slapp gå till hangloose :) Hade svinkul, sen
efter krogen åkte vi till max. Jag köpte fajitasallad,
som vanligt haha, plus en cheesburgare och
cheddarcheese :/ Shit vilket fetto jag va. Sen
drog vi till Ockelbo, jao de blev att jag hamna
där tillslut. Idag kom ja hem runt 4-5.. Låg i sängen
när Sandra tyckte jag skulle följa me ut ikväll..
Hade verkligen ingen lust, men med lite övertalning
så haka ja på. De blidde ingen långsväng. Båda
va så seg efter igår, så ja kom nyss hem nu :P
Vi va en sväng på mulligans, orka inte dra vidare =)
Hehe.. Nästa helg, då jävlar blir de mer partaj än
de blev ikväll ;) Lägger väl upp nån bild
från igår, Sandra (nr3) dokumenterade en
hel del :)

.:Nypan:.



Fick man sitta på me Jekkan bak i hennes bil på en liten soffa, haha





Konsikvenser efter snusning, hah





En snygg jag på toa =/ Va ju iaf pigg o glad :P





 We were in the mooood :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

It was fun! ;)

2009-01-18 @ 20:08:25
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: helena

ingen hejd på er! ;)

2009-01-29 @ 22:27:17
URL: http://heelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0