Mjaaa



Idag har de varit en seeeeeg dag. Har inte gjort så mkt. Madde ringde o väckte mig vid halv 12 eller nå sånt. Hon va utanför o tyckte ja skulle komma ut o ta en cigg, suck :P Men va gör man inte för lilla söta Madde. Så hade hon go-Iza me sig oxå, dom hade varit ute på en långprommis. Hon blev som vanligt superglad av att se en, hehe.

Sen efter det gick jag in o slappade tills morsans arbetskamrat kom med katten Molle. En långhårig katt som jag hjälper henne o raka, för han får så mkt tovor =/ Men han e snäll så man kan göra det utan lugnande :) Men jag rakar bara tovorna på han, inte hela katten som vi gör ibland på kliniken :P Då brukar vi lämna bara huvud, svans och halva benen, haha. Stackars små katter, dom känner sig nog rätt pinsam när dom åker därifrån. Men det kan inte va skönt heller me tovor som kliar och spänner o drar i skinnet =/

Sen ikväll har ja varit ute o gått me Wilma nån timme. Har så jävla tråkigt, usch boring life... Sen är de jobb imorron igen, usch ja hatar söndagar. Men men thats life.

Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

.:Nypan:.



No one will ever hurt me again...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0