O my goood, pluggat ihjäl mig tror jag



Fyfan har suttit med naturkunskapen nu i flera timmar, gah. Har prov nästa vecka, och jag ska fan ha mvg på denhär kursen. Men jag hatar det här kapitlet, handlar om joner, molekyler, atomer o massa sånt skit =( Intresserar mig inte ett dugg, och jag blandar ihop allt. Inte blir de bättre att provet inehåller asmkt blandade grejjer... Dom andra proven(om kroppen) har hon delat upp mer, så slipper man plugga in så förbannat mkt på en gång. Typiskt att det är så på kroppen, har hellre ett stort prov på allt det, och många småprov på dehär kapitlet. Men men man får ju inte välja, ja gör iaf så gott jag kan. 

Har precis svarat på 68 st instuderingsfrågor! Nu har ja kramp i handen och skavsår på långfingret, haha illa. Funderar om ja ska plugga lite matte till imorron så jag blir klar me kapitlet, isåfall kan jag börja me blandade uppgifterna imorron inför provet, men ja vet fan inte om ja orkar nu. Det är bara 6 uppgifter, hmm... Men kl börjar ju bli så mkt oxå, damn... Aja jag o mina tidsproblem =)

.:Nypan:.





Såhär ser de alltid ut i sängen när de e pluggtime, hah..  Ja jag gör allt i sängen, även ligger ner när ja pluggar. Nu har ja skitont i armbågen..   =/  =P



Kommentarer
Postat av: Madde

svar: åh tack så mkt sandra =) va glad jag blir att jag vet att du kommer följa mig hehe. behöver allt stöd ja kan få ;) höhö



jo jag vet precis vad du menaar :) dem har jag redan provat serrö. skitgoda och man blir mätt. Dock är dem dyra, kostar typ 20-25 kr styck! visst det är billigare än en lunch ute men ändå, mkt pengar för "ingenting" om du fattar va ja menar hehe.



hur går det att plugga då? =)

2009-01-29 @ 10:41:37
URL: http://justmadde.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0